ODTÜ İnşaat Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra yüksek lisansını ODTÜ İnşaat Mühendisliği Bölümü Geoteknik Anabilim dalında tamamlamıştır. Anadolu Sigorta’daki kariyerine 2003 yılında Yangın ve Mühendislik Sigortaları Müdürlüğü’nde mühendislik sigortaları uzman yardımcısı olarak başlayan AKSAR sırası ile Yangın ve Mühendislik Sigortaları Müdürlüğü, Kurumsal Sigortacılık Müdürlüğü ve Yangın ve Tarım Sigortaları Müdürlüğünde çalıştı. 2020 -2023 yılları arasında Mühendislik ve Yangın Özel Riskler Müdürlüğü yaptı. 2019 yılında Koç Üniversitesi Yönetici Geliştirme Programını tamamladı. Halen Türkiye Sigorta Birliği Mühendislik Sigortaları Komitesi’nde Başkanlık yapmaktadır. 2023 yılı Haziran ayı itibari ile Kurumsal Teknik Koordinatörü olarak görevini yürütmektedir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.