Kurumsal Sigortacılık Müdürlüğü
Mühendislik ve Özel Riskler Müdürlüğü
Nakliyat Sigortaları Müdürlüğü
Risk Mühendisliği Müdürlüğü
Sorumluluk Havacılık ve Özel Riskler Müdürlüğü
Yangın ve Tarım Sigortaları Müdürlüğü
İstanbul Teknik Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü mezunu olan Asuman Üskent, Anadolu Sigorta’daki kariyerine 1998 yılında uzman yardımcısı olarak başladı. 1998-2002 yılları arasında Pazarlama Müdürlüğü’nde ve 2002- 2006 yılları arasında Şişli Bölge Müdürlüğü’nde görev yaptıktan sonra 2006 yılında Yangın ve Mühendislik Sigortaları Müdürlüğü’ne atandı. Aynı müdürlükte 2010 – 2022 yılları arasında Müdür olarak görev yapan Asuman Üskent, 2022 yılından itibaren Kurumsal Satış ve Teknik Koordinatör olarak görev yapmaktadır.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.