Konut sigortası ürünlerimizde %40'a varan indirim fırsatı sunduğumuz Hoş Geldin Konut Kampanyası sizinle! Kampanyamız kapsamında Modüler Konut Sigortası'nda %40, Yeni Nesil Konut Sigortası'nda %15 indirim fırsatı sunuyoruz. İster kiracı ister ev sahibi olun, kampanya kapsamındaki 12 ilde, Anadolu Sigorta'dan konut sigortası bulunmayan konutunuz için avantajlı primlerle güvenceye sahip olabilirsiniz.
Günümüz ekonomik yaşamı; endüstriyel alanda gelişen yeni ürün ve hizmet modelleri, gelecek nesillerin tüketim davranışları ve yaşam kalitesi beklentilerindeki değişim, iklim değişikliğiyle mücadele ve kent nüfus artışı gibi megatrendler dolayısıyla büyük bir dönüşüme sahne oluyor. İçinde bulunduğumuz bu süreç, risk algısı boyutları içinde, kısaca sürdürülebilirlik faktörleri olarak değerlendirilen sosyal, ekonomik ve çevresel riskleri ön plana taşımaya başladı.
Şirketler de sürdürülebilirlik faktörlerinin günümüz ve gelecek başarıları için önemini kavrayıp bu alanda gerçekleştirilen çalışmalara ağırlık veriyor. Şirketlerin giderek artan bir çoğunluğu sürdürülebilirlik faktörlerinde gelişim elde etmek için çalışıyor ve elde ettikleri sonuçları sürdürülebilirlik raporları aracılığıyla yatırımcıları ve diğer paydaşlarının değerlendirmesine sunuyor.
Bu gelişmeler ışığında Anadolu Sigorta olarak sürdürülebilirlik faktörlerini gerek şirket idaresinde gerekse ürün ve hizmet süreçlerinde bir bütün olarak gözetilmesi ve bu faktörlere bağlı risklerin ve fırsatların etkin bir biçimde yönetilmesi amacıyla Sürdürülebilirlik Yönetimi çalışmalarına devam ediyoruz. Bu çalışmayla temel amacımız, gelecek kuşakların kendi ihtiyaçlarını karşılama imkânlarını tehlikeye sokmadan bugünkü kuşakların ihtiyaçlarını karşılayabilmektir. Sürdürülebilirlik konularının iş modeline entegrasyonu Anadolu Sigorta için yüksek öncelikli konuların başında gelmekte olup bu doğrultuda pek çok çalışma gerçekleştiriyoruz. Bu kapsamda, son olarak, sigortalama ve fon yönetimi süreçlerinde ekonomik sürdürülebilirliğin yanı sıra çevresel ve sosyal sürdürülebilirliğin de gözetilmesi amacıyla Çevresel ve Sosyal Yönetim Sistemi’ni kurduk.
Şirketin sürdürülebilirlik konularındaki stratejik yaklaşımını tanımlayarak şirket faaliyetlerinin, ürün ve hizmet süreçlerinin bu konularla ilintili boyutlarına yön vermek, ilgili paydaşları bu doğrultuda bilgilendirmek amacıyla aşağıdaki dokümanları yayımladık:
Şirketlerin strateji ve operasyonlarını, insan hakları, çalışma şartları, çevresel etkilerin yönetimi ve yolsuzlukla mücadele alanlarındaki ilkelere uyumlu hale getirmelerini destekleyen ve aynı zamanda Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na ulaşılabilmesi için iş dünyasına liderlik eden Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi’nin (BMKİS) (UN Global Compact) imzacısı olduk.
Sürdürülebilirlik çalışmalarımızı gerçekleştirirken ön plana çıkardığımız en önemli değerler paydaş katılımı, şeffaflık ve hesap verebilirliktir. Bu doğrultuda sürdürülebilirlik faaliyetlerimizi tasarlarken paydaşlarımızın beklenti ve görüşlerini ön planda tutuyoruz.
Aşağıdaki linklerden ulaşabileceğiniz sürdürülebilirlik raporlarımızda, faaliyetlerimizden kaynaklanan sosyal, ekonomik ve çevresel etkilere yönelik yönetimsel yaklaşım ve taahhütlerimizi, elde ettiğimiz performans sonuçlarını ve geleceğe dönük bakış açılarımızı sizlerle paylaşıyoruz.
Sürdürülebilirlik alanında başarının artırılmasında en büyük çarpan etkisi Anadolu Sigorta’nın yarattığı ekosistemin tümünde bu bakışın yaygınlaşmasıdır. Tüm çalışan, acente, tedarikçi ve iş ortaklarımızla sürdürülebilirlik yolunda ilerliyor, her türlü görüş ve önerilerinizi surdurulebilirlik@anadolusigorta.com.tr adresine bekliyoruz.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.