Marmara Üniversitesi Matematik Bölümü mezunu olan İnanç Duyar, Anadolu Üniversitesi’nde İşletme lisans programı ile Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği Anabilim Dalı’nda lisansüstü eğitim programını tamamladı. Anadolu Sigorta’daki kariyerine 2006 yılında Risk Yönetimi ve İç Kontrol Müdürlüğü’nde başlayan İnanç Duyar, 2011 yılında Hazine ve Maliye Bakanlığı Aktüerlik sınavlarını tamamlayarak Aktüerlik Belgesi almaya hak kazandı. 2015 yılında Aktüer-2 unvanıyla Aktüerya Müdürlüğü’ne atandıktan sonra, 2018 yılında aynı müdürlükte Yönetmen unvanına yükseldi. 1 Mart 2020 tarihinde Risk Yönetimi ve İç Kontrol Müdürü, 1 Temmuz 2022 tarihinde Risk Yönetimi Müdürü olarak atanan Duyar, 1 Eylül 2023 tarihinde ise Reasürans ve Satın Alma Koordinatörü olarak atanmıştır.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.