Anadolu Sigorta'da kasko poliçesi bulunan Mercedes marka araç sahibi müşterilerimizi İstanbul, Ankara ve Mersin Koluman Motorlu Araçlar servislerinde çeşitli avantajlar bekliyor. Siz de kampanya kodunuz ile Koluman Motorlu Araçlar’a başvurarak çeşitli avantajlardan yararlanma fırsatını yakalayın.
İstanbul Üniversitesi İşletme Fakültesi İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra, aynı üniversitenin İşletme İktisadı Enstitüsü’nde İşletme Enformatiği yüksek lisansı yaptı. 1998 yılında Anadolu Sigorta’daki kariyerine Pazarlama Müdürlüğü’nde Uzman Yardımcısı olarak başladı. 2003-2007 yıllarında Şişli Bölge Müdürlüğü’nde Kıdemli Uzman, 2007-2008’de Acente ve Kanal Yönetimi Müdürlüğü’nde II. Müdür, 2008-2011’de Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) Proje Yöneticisi olarak çalıştı. 2011-2014 yıllarında Bireysel ve Ticari Sigortacılık Müdürlüğü’nde, 2014-2022 yılları arasında Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürlüğü’nde Müdür olarak pazarlama, ürün yönetimi, dijital sigortacılık, müşteri iletişim merkezi, talep&şikayet yönetimi, müşteri veri analitiği ve kasko&trafik ticari fiyatlandırma konularından sorumlu oldu. 2018’de Koç Üniversitesi Yönetici Geliştirme Programı’nı tamamlandı. 2022-2023’te Kadıköy Bölge Müdürü olarak bölgeye bağlı acentelerin üretim ve satış süreçlerinden sorumlu oldu. 1 Haziran 2023 itibariyle Satış Koordinatörü olarak görevini yürütmektedir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.