Uçuşum Güvende Sigortası ile kalkış ya da varış noktası Türkiye olan tarifeli yurt içi / yurt dışı uçuşlarda uçuşunuzun 120 dakikadan fazla gecikmesi veya uçuş günü ya da bir gün öncesinde havayolu şirketi tarafından iptal edilmesi durumunda, 1.000 TL tazminat anında hesabınıza aktarılır.
Parametrik sigorta türündeki ilklerden bir tanesi olan Uçuşum Güvende Sigortası kapsamında, uçuşunuzun gecikmesini veya iptal olmasını takiben hiçbir belge talep edilmeden, herhangi bir zarara/kayba uğrayıp uğramadığınıza bakılmadan 1.000 TL tazminat ödemeniz otomatik olarak hesabınıza aktarılır.
Üstelik sadece 150 TL karşılığında.
Uçuşum Güvende Sigortası’nı satış kanallarımıza başvurarak ya da dijital platformlarımızdan kolaylıkla satın alabilirsiniz.
Anadolu Sigorta
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.