TÜHİD Altın Pusula Ödülleri'nde Kurumsal Sorumluluk Çevre kategorisinde "Ormanın Gözleri" projesine ödül
Brandverse Ödülleri'nde Kasko Sigortası reklam filmimiz ile Film bölümü Finans kategorisinde altın ödül, “Ormanın Gözleri” projemiz ile PR bölümünde bronz ödül ve sosyal medya performansımız ile de Social Brands Veri Analitiği ödülü
Effie Türkiye Ödülleri'nde kasko reklam filmi ile Sigorta Hizmetleri kategorisinde "Altın" ödül
Türkiye İtibar Enstitüsü'nün İtibar Ödülleri'nde Sigorta kategorisinde Türkiye'nin en itibarlı markası ödülü
Marketing Türkiye ve Kuantum Araştırma iş birliğiyle düzenlenen B2B Excellence Awards’ta “Sağlık Sigortası” kategorisinde “Türkiye’nin En İtibarlı İş Ortağı” ödülü
Kadın Dostu Markalar 2024 Ödülleri'nde #DahaEşit Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Programı ile Farkındalık ödülü
Şikayet Var tarafından düzenlenen 9.A.C.E Awards (Achievement in Customer Excellence) Elementer Sigorta A kategorisinde "Silver" ödülü
Türkiye İtibar Akademisi'nin düzenlediği Ekonomiye Fayda Endeksi’nde sigorta sektöründe Türkiye’nin Elmas Markası ödülü
PSM Ödülleri'nde Sosyal Sorumluluk kategorisinde Ormanın Gözleri Projesi'ne altın ödül
2022 Yılı Faaliyet Raporu’na, IADA “Uluslararası Yıllık Rapor Tasarım Ödülleri”nde “Entegre Sunum” kategorisinde gümüş ödül
CxO Medya’nın düzenlediği Future of CLOUD & AI etkinliğinde Best Robotic Process Automation Project ve Best Data &Advanced Analytics Project ödülleri
The Hammers Awards’ta Ormanın Gözleri Sosyal Sorumluluk Projesi’ne En İyi Sosyal Sorumluluk Ekibi altın ödülü
The Hammers Awards’ta Pazarlama Ekosistemi’nde “Sigortacılık Sektöründe En İyi Pazarlama Takımı” gümüş ödülü
Hizmet İhracatçıları Birliği’nin düzenlediği, 2022 Hizmet İhracatı Şampiyonları sıralamasında finans, sigorta ve diğer mali hizmetler kategorisinde birincilik ödülü
Smart-i Awards’ta ‘Dijital Dönüşüm’ kategorisinde ‘Dijital İz Projesi’, ‘Yenilikçi Müşteri Etkileşimi’ kategorisinde ise ‘Asistan Hizmeti - Çekici Optimizasyonu’ projesi ile altın ödülün
Ormanın Gözleri Sosyal Sorumluluk Projesi’ne, Sardis Awards’ta Pozitif Sosyal Etki Bölümü ‘Çevresel Sosyal Sorumluluk’ kategorisinde Altın Ödül
Ormanın Gözleri Sosyal Sorumluluk Projesi’ne, Smart-i Awards’ta (Smart Insurance Awards) ‘Sosyal Sorumluluk’ kategorisinde Gümüş Ödül
Marketing Türkiye ve Akademetre iş birliğiyle düzenlenen ve pazarlama sektörünün en önemli standartlarından biri olarak kabul edilen The ONE Awards’da Sigorta Sektöründe “Yılın İtibarlısı” ödülünü aldı.
Happy Place to Work firması ve Capital Dergisi iş birliğinde yürütülen “Türkiye’nin En Mutlu İş Yerleri Araştırması”nda geçen yıl olduğu gibi bu yıl da sigorta sektörünün “En Mutlu İş Yeri” seçildi.
Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen 'Müşteri Memnuniyeti Endeksi' araştırması sonuçlarına göre sigorta sektörünün lider markası seçildi.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.