Anadolu Sigorta'da kasko poliçesi bulunan Mercedes marka araç sahibi müşterilerimizi İstanbul, Ankara ve Mersin Koluman Motorlu Araçlar servislerinde çeşitli avantajlar bekliyor. Siz de kampanya kodunuz ile Koluman Motorlu Araçlar’a başvurarak çeşitli avantajlardan yararlanma fırsatını yakalayın.
Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Müdürlüğü
İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi mezunu olan Berna Semiz Ergüntan, 15 yıl çeşitli medya kuruluşlarında çalıştıktan sonra kurumsal bir şirkette iletişim müdürlüğü görevini üstlendi.
Kurumsal İletişimciler Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve Yüzde 30 Kulübü Proje ve Kaynak Geliştirme Komitesi Üyesi olan Ergüntan 2009 yılında Anadolu Sigorta’ya Kurumsal İletişim Müdürü olarak geçti. Nisan 2022 tarihinden itibaren Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik'ten sorumlu İletişim Koordinatörü ve Kurum Sözcüsü olarak görev yapmaktadır.
2019 yılında Koç Üniversitesi Yönetici Geliştirme Programı, 2021 yılında Birleşmiş Milletler Cinsiyet Eşitliği Programı ve 2022 yılında da Sabancı Üniversitesi İş Yaşamı Aile İçi Şiddete Karşı Programlarını tamamladı.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.