Oto Dışı Hasar Müdürlüğü
Hasar Yönetimi Müdürlüğü
Oto Hasar Müdürlüğü
İstanbul Teknik Üniversitesi Fen Edebiyat Fakültesi Matematik Mühendisliği Bölümü’nden mezun olduktan sonra, Galatasaray Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde İşletme Yüksek Lisansını tamamlamıştır. Anadolu Sigorta’daki kariyerine 2004 yılında Teftiş Kurulu’nda Müfettiş Yardımcısı olarak başlayan Gürün Kıdemli Müfettiş Yardımcısı, lll. Sınıf Müfettiş unvanlarının ardından, Oto Sigortaları Müdürlüğü ve Proje ve Değişim Yönetimi Başkanlığı’nda Müdür Yardımcısı olarak atandı. 2014-2022 yıları arasında sırasıyla Oto Sigortaları Müdürü ve Banka Sigortacılığı Müdürü görevlerini üstlendi. 2019 yılında Koç Üniversitesi Yönetici Geliştirme Programını tamamladı. 1 Nisan 2022 tarihinden itibaren Hasar Koordinatörü olarak görevini yürütmektedir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.