Şirketimiz 01 Nisan 1925'te İstanbul'da kurulmuştur.
Şirketimiz hayat dışı sigorta sektöründe faaliyet göstermektedir.
Şirketimiz 1993 yılında halka açılmıştır.
Şirketimizin halka açıklık oranı %48'dir.
Şirketimiz hisse senetleri Borsa İstanbul'da (BIST) "ANSGR" sembolü ile işlem görmektedir.
Şirketimizin ödenmiş sermayesi 500.000.000- (Beş yüz milyon) TL, kayıtlı sermaye tavanı ise 700.000.000- (Yedi yüz milyon) TL'dir.
Mali yıl 31 Aralık'ta bitmektedir.
Şirketimiz finansal sonuçları üçer aylık dönemler itibariyle (Mart - Haziran - Eylül - Aralık) açıklanmakta olup Haziran ve Aralık dönemleri bağımsız denetimden geçmektedir. Bu bilgilere Kamuyu Aydınlatma Platformu resmi internet sitesi www.kap.gov.tr altında mali tablolar bağlantısından veya web sitemizin yatırımcı İlişkileri bölümünde yer alan Mali Tablo ve Bağımsız Denetim Raporları kısmından ulaşabilirsiniz.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.