Gök ve denizin harika mavilikleri arasında bin bir türlü yeşilin hüküm sürdüğü adı tescilli cennet, “Dünyanın İncisi Marmaris”.
“Sarıana”nın koca bir orduyu doyurabildiği kadar bereketli Marmaris’te özgürce koşmak, tarihi M.Ö. 12.000 yılına kadar giden bu efsane liman kentinde yaşananların, medeniyetteki ilk adı olan “Fiskos” misali kulağınıza fısıldandığını duymak gibidir…
“Maviden yeşile” sloganı ile tam on iki antik kenti benliğinizde hissedecek, buram buram tarih kokan ruhu İsim Sponsoru olduğumuz, ANADOLU SİGORTA Marmaris Ultra’da yaşayacaksınız…
“Sürdürülebilirlik” teması ile hazırladığımız bu maratonda karbon ayak izimizi minimum düzeyde tutarak yarınlarımızın da sağlığını önemsiyoruz.
• Plastik/Pet şişe kullanmamayı hedeflediğimiz etkinliğimizde Genel Müdürlük kahve atıklarımızdan üretilen geri dönüşebilir bardakları kullanıyoruz.
• Orman Genel Müdürlüğü ile birlikte çalıştığımız “tohum bırakma” etkinliği kapsamında katılımcılar parkurlarda ter dökerken aynı zamanda ormanlık alanlarımıza da katkıda bulunacaklar.
• Rota üzerinde ve EXPO alanında hazır durumda bekleyen temizlik ekipleri ile kaynağında atık ayrıştırma yaparak geri dönüşüme destek oluyoruz.
• Tüm karbon ayak izi azaltma çabalarımıza ek olarak etkinliğimizin sera gazı emisyonunu ölçüyoruz.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.