Gökhan Kahraman, Selçuk Üniversitesi Niğde İ.İ.B.F. İşletme Bölümü’nden 1996 yılında mezun oldu. 1997 yılında Türkiye İş Bankası A.Ş. Niğde Şubesi’nde Aday Memur olarak göreve başladı. 2000 - 2006 arasında Konya Şubesinde Servis Yetkilisi, 2006 yılında Afyonkarahisar Şubesinde II. Müdür, aynı yıl Cizre / Şırnak Şubesi’nde Şube Müdürü, 2009 - 2014 arasında Kocaeli Bölge Satış Müdürlüğü’nde Bölge Müdür Yardımcısı, 2014-2017 arasında Elbistan/ Kahramanmaraş Şubesi’nde Şube Müdürü, 2017 -2019 arasında Erzurum Bölge Satış Müdürlüğü’nde Bölge Satış Müdürü olarak çalıştıktan sonra 2019 -2023 yılları arasında Samsun Bölge Satış Müdürlüğü’nde Bölge Satış Müdürü olarak görev yapmıştır. Halen Bireysel Bankacılık Satış Müdürlüğü’nde Bölüm Müdürü olarak görev yapmaktadır.
Niğde Üniversitesi’nde Genel İşletme, Kastamonu Üniversitesi’nde Yönetim ve Organizasyon, Akdeniz Üniversitesi’nde Tarım Ekonomisi bölümlerinde yüksek lisans yaptı.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.