BT Koordinatörlüğü
BT Altyapı ve Güvenlik Müdürlüğü
BT İş Geliştirme Müdürlüğü
BT Yazılım Geliştirme Müdürlüğü
BT Yönetişim ve ARGE Müdürlüğü
Veri Yönetimi ve Analitik Çözümler Müdürlüğü
Korhan Kuyu, 1996 yılında Orta Doğu Teknik Üniversitesi Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü’nden mezun olmuştur. Aynı yıl İş Bankası Yazılım Geliştirme Bölümü’nde Yazılım Uzmanı olarak göreve başlayan Kuyu, 2011 yılına kadar Bankanın çeşitli birimlerinde uzmanlık ve yöneticilik yapmıştır. 2011 yılında, SoftTech AŞ’ye, Bankanın dijital kanallarından sorumlu Direktör olarak atanmıştır. Dört buçuk yıl bu görevi sürdürdükten sonra, Anadolu Sigorta AŞ’ye transfer olmuş, farklı teknoloji bölümlerinde Bölüm Müdürü pozisyonunda çalışmıştır. 2021 - 2023 yılları arasında Anadolu Sigorta’da Bilgi Teknolojilerinden Sorumlu Koordinatör olarak görev yapan Kuyu, 23 Mart 2023'te Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
Kuyu, 2022 yılında, Bahçeşehir Üniversitesi Sosyal Bilimler Fakültesi İşletme Yüksek Lisans programını tamamlamıştır. Aynı zamanda, 2021 yılından bu yana Türkiye Sigorta Birliği “Dijitalleşme ve Veri Analitiği İnceleme ve Araştırma Komitesi’nin başkan yardımcılığı görevini de yürütmektedir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.