Reasüreans ve Satın Alma Koordinatörlüğü
Alınan Trete İşleri Müdürlüğü
Reasürans Müdürlüğü
İnşaat, Emlak ve İdari İşler Müdürlüğü
Satın Alma Müdürlüğü
Kuleli Askeri Lisesi ve Kara Harp Okulu İşletme Bölümü’nden mezun olduktan sonra Marmara Üniversitesi Bankacılık ve Sigortacılık Enstitüsü Sigortacılık Bölümü’nde lisansüstü eğitim programını tamamladı. Kariyerine, 1991 yılında Pazarlama Müdürlüğü’nde Risk Yönetim Uzman Yardımcısı olarak başlayan Erdinç Gökalp, Pazarlama, Kaza Sigortaları ve Reasürans Müdürlükleri’nin idari kademelerinde görev aldıktan sonra 2001 yılında Reasürans Müdürü unvanına yükseldi. Görevleri sırasında Türkiye Sigorta ve Reasürans Şirketleri Birliği tarafından verilen Atatürk bursunu kazanarak altı ay süreyle yurt dışında sigortacılık eğitimi aldı. Aynı zamanda yurt dışında 2013 yılından bu yana FAIR Nat Cat Pool Teknik Kurul ve 2018 yılından bu yana da FAIR Oil and Energy Syndicate Teknik Kurul Üyesi olan Gökalp 2008 yılından itibaren Şirketimizin Genel Müdür Yardımcılığı görevini sürdürmektedir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.