Pay Sahiplerimizin Dikkatine;
Merkezi Kayıt Kurulu A.Ş. (MKK) tarafından yayınlanan 18.11.2014 tarihli ve 682 sayılı Genel Mektup’ta,
hususlarına yer verilmiştir.
Bu kapsamda, 01.07.2015 tarihine kadar uygulamaya kaydolmamış yerli yatırımcıların kendilerine ait olmayan başka bir hesaba kayden izlenen tüm kıymetler için Borsa içi ve Borsa dışındaki satış işlemleri, kıymet transferi, şartlı virman, rehin/teminat aktarımları, ödünç pay senedi piyasasında ödünç verme, EMKT’ye devir işlemleri ve VİOP opsiyon kıymet ödeme işlemlerinin MKK üyeleri tarafından MKS’de yapılamaması söz konusu olabilecektir. Bu doğrultuda, yatırımcıların 01.07.2015 tarihine kadar e-CAS uygulamasına kayıt yaptırmalarının önem arz ettiğini hatırlatırız.
MKK tarafından konuya ilişkin yapılan duyuruya ve uygulamaya ilişkin kayıt kılavuzuna aşağıdaki linkler aracılığıyla ulaşılması mümkündür.
Saygılarımızla,
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.