Anadolu Sigorta'da kasko poliçesi bulunan Mercedes marka araç sahibi müşterilerimizi İstanbul, Ankara ve Mersin Koluman Motorlu Araçlar servislerinde çeşitli avantajlar bekliyor. Siz de kampanya kodunuz ile Koluman Motorlu Araçlar’a başvurarak çeşitli avantajlardan yararlanma fırsatını yakalayın.
Yangın söndürme işlemleri için itfaiyenin aranması ve ilgili kurum tarafından hazırlanacak olan itfaiye raporunun temin edilmesi.
Küçük çaplı bir yangın olması durumunda ise, can sağlığınızı tehlike atmaksızın yangının söndürme işlemlerinin yapılması gerekir.
Hasar ihbar işlemleri aşağıda paylaşılan telefon numarası üzerinden yapılabilecektir.
0850 724 0850 numaralı telefon üzerinden yapılabilir.
Hasar ihbar işlemleri aşağıda paylaşılan telefon numarası üzerinden yapılabilecektir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
*Eksper raporu ve hasar niteliğine göre, belirtilen evrak harici farklı evrak talep edilebilir.
Fırtına anında, kapı ve pencerelerin kapatılarak güvenliğin sağlanması, Meteoroloji müdürlüğünden/internetten fırtına ve/veya oraj raporunun temin edilmesi gerekmektedir.
Hasar ihbar işlemleri aşağıda paylaşılan telefon numarası üzerinden yapılabilecektir.
0850 724 0850 numaralı telefon üzerinden yapılabilir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
*Eksper raporu ve hasar niteliğine göre, belirtilen evrak harici farklı evrak talep edilebilir.
155 numaralı telefon üzerinden güvenlik kuvvetlerinin olay yerine gelmesinin sağlanması ve akabinde, görgü tespit tutanağı ve ifade tutanağının temin edilmesi gerekmektedir.
Hasar ihbar işlemleri aşağıda paylaşılan telefon numarası üzerinden yapılabilecektir.
0850 724 0850 numaralı telefon üzerinden yapılabilir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
*Eksper raporu ve hasar niteliğine göre, belirtilen evrak harici farklı evrak talep edilebilir.
Sigortalı konutta tesisat hasarının söz konusu olması durumunda, konutun su tesisatının kapatılarak, hasarın önlenmesi sağlanmalıdır. Akabinde, ihbar hatlarımız aranarak ihbarda bulunulmalıdır.
Hasar ihbar işlemleri aşağıda paylaşılan telefon numarası üzerinden yapılabilecektir.
0850 724 0850 numaralı telefon üzerinden yapılabilir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Nüfus cüzdan fotokopisi (üzerinde kişinin ikamet adresi ve imzası bulunan)
*Eksper raporu ve hasar niteliğine göre, belirtilen evrak harici farklı evrak talep edilebilir.
Sigortalı konutun kapı altı girişlerinin kapatılarak, hasar anında konuta su sızıntısının önlenmesi sağlanabilir. Akabinde, iletişim numaralarımız üzerinden hasar ihbarında bulunulabilecektir.
Sigortalı konutun kapı altı girişlerinin kapatılarak, hasar anında konuta su sızıntısının önlenmesi sağlanabilir. Akabinde, iletişim numaralarımız üzerinden hasar ihbarında bulunulabilecektir. Hasar ihbar işlemleri aşağıda paylaşılan telefon numarası üzerinden yapılabilecektir.
0850 724 0850 numaralı telefon üzerinden yapılabilir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
*Eksper raporu ve hasar niteliğine göre, belirtilen evrak harici farklı evrak talep edilebilir.
Dikkatli bir şekilde kırılan camların onay mahallinden uzaklaştırılması gerekmektedir. Akabinde, iletişim numaraları üzerinden hasar ihbarının oluşturulması gerekmektedir.
Hasar ihbar işlemleri aşağıda paylaşılan telefon numarası üzerinden yapılabilecektir.
0850 724 0850 numaralı telefon üzerinden yapılabilir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
*Eksper raporu ve hasar niteliğine göre, belirtilen evrak harici farklı evrak talep edilebilir.
Hasara konu cihazın elektrik ile bağlantısının kesilmesi gerekmektedir. Akabinde, teknik servis firması aranılarak, servis formun temin edilmesi sağlanmalıdır.
Hasar ihbar işlemleri aşağıda paylaşılan telefon numarası üzerinden yapılabilecektir.
0850 724 0850 numaralı telefon üzerinden yapılabilir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Eşya hasarlarınız için Şirketimize 0850 724 0850 numaralı telefon üzerinden başvurunuzu yapabilirsiniz.
Binanızda meydana gelecek hasarlar ile ilgili öncelikle Doğal Afet Sigortaları Kurumu (DASK) ile irtibata geçilmelidir.
ALO DASK: 125
DASK hasar ihbarı başvuru linki: https://www.dask.gov.tr/
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 724 0 850 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 724 0 850 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.
Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.
Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 724 0 850 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 724 0 850 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.
Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.
Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 724 0 850 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 724 0 850 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.
Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.
Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 724 0 850 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 724 0 850 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.
Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.
Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Dış cephe camlarına ait kırılmalarda 0 850 724 0 850 numaralı hattımızı arayarak acil hizmet talebinde bulunabilirsiniz.
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 724 0 850 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 724 0 850 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.
Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.
Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 724 0 850 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 724 0 850 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.
Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.
Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 724 0 850 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 724 0 850 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.
Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.
Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış varlıklarınızda poliçede belirtilen riziko kapsamında hasar meydana gelmesi durumunda 7/24 çağrı merkezi numaramız olan 0850 724 0 850 hattımızdan şirketimize ulaşarak hasar ihbarında bulunabilirsiniz.
İhbar anında müşteri temsilcimize aşağıda belirtilen bilgilerin iletilmesi gerekmektedir.
Hasar dosyanızın açılmasına müteakip dosya numaranız, eksper görevlendirilmiş ise eksperin adı soyadı ve iletişim bilgileri cep telefonunuza SMS yolu ile gönderilecektir. Hasar dosyanız sonuçlanıncaya kadar sizin için belirlenmiş hasar dosya numarasıyla işlemlerinizi 0850 724 0 850 numaralı telefon hattımızdan ve web sayfamızda yer alan hasar dosya sorgulama adımından takip edebilirsiniz.
Sigortalı veya sigorta ettiren, poliçede belirtilen rizikolardan birinin gerçekleşmesi halinde hasarı öğrendiği tarihten itibaren 6102 sayılı Türk Ticaret kanunun 1420. maddesi gereğince şirkete bildirimde bulunmalı ve sigortalı değilmişçesine hareket ederek hasardan haberdar olur olmaz hasarı azaltıcı her türlü tedbirleri almalıdır.
Ayrıca, hasarın meydana geliş nedeninin bilinebilmesi ve buna ilişkin deliller ile rücu hakkının kullanılmasına yararlı gerekli bilgi ve belgeleri sigortacıya veya sigortacının yetkili kıldığı temsilcilerine gecikmeksizin temin etmeli, bu kişilerin sigorta kapsamında yer alan şeylerde ve bunlara ilişkin belgeler üzerinde yapacakları araştırma ve incelemelere izin vermeli, sigorta konusu riziko ile ilgili başka sigorta sözleşmeleri var ise bunları sigortacıya bildirmelidir.
*75.000 TL ve üzeri hasarlarda ek belgeler talep edilmektedir;
Yukarıdaki belgeler standart olup, hasarın özelliğine göre ekstra belge talep edilebilir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.