Anadolu Sigorta Sağlıkta Güvence, Çocuklara Eğlence KidZania kampanyasıyla, 4-12 yaş aralığındaki çocuklarınızın sağlığını güvence altına alırken eğlenceli bir gün geçirme fırsatı yakalayın. 5-30 Nisan tarihleri arasında çocuklarınız için yaptıracağınız yeni Bireysel Sağlık Sigortası poliçesi ile hediye giriş kuponu kazanma fırsatı yakalayın.
Anadolu Sigorta uzun soluklu sürdürülebilirlik yolculuğunda, Çevresel ve Sosyal Risk Yönetim Sistemi Projesi ile önemli bir adım daha attı. Escarus danışmanlığında başlatılan projeyle, sigortacılık faaliyetleri ile çevresel ve sosyal risk yönetimi konularının entegrasyonu sağlanacak.
Tüm dünyada Koronavirüs salgını ile mücadele devam ederken sürdürülebilirliğin önemi gün geçtikçe daha net ortaya çıkıyor. Sektörde fark yaratan uygulamalarıyla dikkat çeken Anadolu Sigorta da bu dönemde yine öncü bir uygulamaya imza atarak sürdürülebilirliğin altını bir kez daha çizdi. Bu kapsamda Escarus danışmanlığında, çevresel, ekonomik ve sosyal sürdürülebilirlik faktörlerinin şirket yönetiminde ve ürün/hizmet süreçlerinde bir bütün olarak gözetilmesi; bu faktörlere bağlı risklerin ve fırsatların etkin bir biçimde yönetilmesini amaçlayan bir Çevresel ve Sosyal Yönetim Sistemi Projesi (ÇSYS) başlatıldı.
Anadolu Sigorta’nın sürdürülebilirlik yaklaşımını iş süreçlerinin bir parçası haline getirmek amacıyla başlattığı projeyle, sigortalama ve fon yönetimi süreçlerinde ekonomik sürdürülebilirliğin yanı sıra çevresel ve sosyal sürdürülebilirliğin de gözetilmesine yönelik bir sistem kurgulanması amaçlanıyor. Bu projeyle Anadolu Sigorta’nın sigortacılık faaliyetleri ile çevresel ve sosyal risk yönetimi konularının entegrasyonu sağlanacak. Anadolu Sigorta’nın, sürdürülebilirlik anlayışını şirket politikalarına dahil ederek bu kapsamda pek çok proje hayata geçirdiğini belirten Anadolu Sigorta I. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, “Sürdürülebilirlik konusu uzun zamandır önemli gündem başlıklarımızdan biri. Bu konuyu daha sistematik bir şekilde ele alıp, somut adımlar atmak için geçtiğimiz yıl Sürdürülebilirlik Komitesi’ni kurduk. Sürdürülebilirlik, Çevre ve İklim Değişikliği gibi Politikalar yayımlayarak başlattığımız sürdürülebilirlik çalışmalarını, Çevresel ve Sosyal Risk Yönetim Sistemi Projesi ile devam ettiriyoruz. Ekonomik performansın yanı sıra çevresel ve sosyal etkilere yönelik performansın da paydaşlarla şeffaf biçimde paylaşıldığı yıllık Sürdürülebilirlik Raporlamalarımızın yanında, uluslararası standartlar ve iyi uygulamalar ile uyumlu olarak kurgulanacak, Çevresel ve Sosyal Risk Yönetim Sistemi projemiz ile sektörde bu konudaki öncü rolümüzü sürdürmüş olacağız” dedi.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.