Anadolu Sigorta Sağlıkta Güvence, Çocuklara Eğlence KidZania kampanyasıyla, 4-12 yaş aralığındaki çocuklarınızın sağlığını güvence altına alırken eğlenceli bir gün geçirme fırsatı yakalayın. 5-30 Nisan tarihleri arasında çocuklarınız için yaptıracağınız yeni Bireysel Sağlık Sigortası poliçesi ile hediye giriş kuponu kazanma fırsatı yakalayın.
Anadolu Sigorta’da yeni atamalar kapsamında; Teftiş Kurulu Başkanı Dr. İbrahim Erdem Esenkaya ve Kurumsal Strateji ve Performans Yönetimi Başkanı Kerem Erberk, Genel Müdür Yardımcılığı görevlerine getirildi.
Anadolu Sigorta’da Genel Müdür Yardımcılığı görevi için iki ayrı atama gerçekleşti. Şirkette Teftiş Kurulu Başkanı Dr. İbrahim Erdem Esenkaya ile Kurumsal Strateji ve Performans Yönetimi Başkanı Kerem Erberk, Genel Müdür Yardımcısı olarak atandı.
Dr. İbrahim Erdem Esenkaya Genel Müdür Yardımcısı Olarak Atandı
Dr. İbrahim Erdem Esenkaya, İstanbul Üniversitesi Siyasal Bilgiler Fakültesi Kamu Yönetimi Bölümü’nden mezun olduktan sonra, yüksek lisans eğitimini İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü’nde İşletme Yönetimi ve Organizasyonu ana bilim dalında yaptı. Esenkaya, doktora eğitimini de İstanbul Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Muhasebe- Denetim bilim dalında tamamladı. Muhtelif dönemlerde Misafir Öğretim Görevlisi olarak İstanbul Üniversitesi’nde ve Doktor Öğretim Üyesi olarak İstanbul Esenyurt Üniversitesi’nde akademik çalışmalarda bulundu. Anadolu Sigorta’daki kariyerine 1995 yılında Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda Müfettiş Yardımcısı olarak başlayan Esenkaya, Kıdemli Müfettiş Yardımcısı, lll. Sınıf Müfettiş unvanlarının ardından, Muhasebe ve Mali İşler Müdürlüğü’nde Müdür Yardımcısı ve İç Denetim Müdürlüğü’nde Müdür pozisyonlarında görev aldı. Esenkaya, 2007 yılından bu yana Teftiş Kurulu Başkanı unvanıyla çalışmalarını sürdürüyordu. İbrahim Erdem Esenkaya’nın yerine de Teftiş Kurulu Başkanı olarak İç Anadolu Bölge Müdürlüğü görevini sürdüren Kenan Eke atandı.
Kerem Erberk Genel Müdür Yardımcısı Oldu
Orta Doğu Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü mezunu olan Kerem Erberk, Anadolu Sigorta’daki kariyerine 2002 yılında Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda Müfettiş Yardımcısı olarak başladı. 2007 yılında Bakırköy Bölge Müdürlüğü’nde hasar ve tahsilat servislerinde idari görevinin ardından, 2009 yılında Organizasyon Müdürlüğü’ne Müdür Yardımcısı olarak atanan Erberk, aynı yıl The Chartered Insurance Institute, Diploma in Insurance programını bitirdi. Kerem Erberk C2C transformasyon programı proje yönetim ofisinin kuruluşunda görev aldıktan sonra, pek çok değişim projesinde etkin rol aldı. 2015 yılından itibaren ise Kurumsal Strateji ve Performans Yönetimi Başkanlığı görevini yürütmekte olan Erberk, Türkiye Sigorta Birliği Hayatdışı Strateji Komitesi’nin başkan yardımcılığını da üstlenmektedir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.