Anadolu Sigorta Sağlıkta Güvence, Çocuklara Eğlence KidZania kampanyasıyla, 4-12 yaş aralığındaki çocuklarınızın sağlığını güvence altına alırken eğlenceli bir gün geçirme fırsatı yakalayın. 5-30 Nisan tarihleri arasında çocuklarınız için yaptıracağınız yeni Bireysel Sağlık Sigortası poliçesi ile hediye giriş kuponu kazanma fırsatı yakalayın.
Covid – 19 pandemisi döneminde iş dünyası ve sosyal hayatta değişen önceliklere, yaşanan dönüşüme işaret eden Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan, pandemi gündemi gölgesinde, beklenen Marmara depremi gerçeğinin unutulmaması konusunda uyarıda bulundu. Şencan hem sigorta şirketleri hem de bireysel bazda alınması gereken önlemleri anlattı.
Etkisi devam eden Covid – 19 pandemisi ile birlikte tüm iş dünyası ve sosyal hayattaki dönüşüme, değişen önceliklere dikkat çeken Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan pandemi gündemi nedeniyle beklenen Marmara depremi gerçeğinin ikinci plana atılmaması gerektiği yönünde uyarıda bulundu. Şencan, “Depremin etkilemesi beklenen bölgede ulusal sanayi üretiminin yaklaşık %50’si gerçekleştiriliyor. 1999 depreminden kaynaklanan fiziksel hasarın GSMH’nın yaklaşık %10’u civarında olduğuna ilişkin bir tahmin var; bugün aynı oranda bir zarar 80-90 milyar dolar gibi rakamlara denk gelir. Türkiye’de halen ekonominin en önemli unsurları olan KOBİ’in yarısının sigorta teminatı olmadığına dair ciddi tahminler söz konusu. Öte yandan deprem gibi katastrofik hasarlarda sadece fiziksel hasar değil, üretim kesintisi ve iş durması nedeniyle pazar kaybı, kar kaybı, işsizlik gibi çok daha büyük ekonomik maliyetler söz konusu olabiliyor” dedi.
Şencan alınması gereken önlemleri ise şöyle sıraladı: “Başta sigorta şirketleri olmak üzere tüm sektör paydaşlarının ülke ekonomisini bir an önce normale döndürebilmek adına depreme özel iş sürekliliği planları yapması gerektiğini vurgulamalıyız. Özellikle finansal piyasaların deprem sonrasında kısa sürede normale dönme sürecinin tasarlanması ve tatbikatının yapılması gerekiyor. İhtiyari deprem sigortasının KOBİ’ler için yaygınlaştırılması şart gözüküyor. Bireysel olarak da sektör çalışanlarının her birinin kendi aileleri için “afet ve acil durum toplanma” planlarını yapmalarının gerekli olduğunu düşünüyorum. Çünkü deprem günü geldiğinde sigortacıların önce ailelerini hızla emniyet altına almaları sonra da işlerinin başlarına geçmeleri kritik önemde olacak.”
Deprem riskleri Anadolu Sigorta güvencesinde
Depreme bireysel hazırlık sürecinde Zorunlu Deprem Sigortası’nın önemine bir kez daha dikkat çeken Şencan, “Zorunlu Deprem Sigortası mesken güvencesi sunarken, Türkiye için de bir teminat havuzu niteliğinde. Özellikle deprem sonrasında büyüklüğü önem kazanan bu finansal havuz, gerçekleşen depremlerdeki ihtiyaç sahiplerinin garantisi olma niteliği taşıyor” dedi. Daha kapsamlı teminat isteyenler için ise Anadolu Konut Paket Sigortası alternatifine işaret eden Şencan, şöyle devam etti: “Anadolu Konut Paket Sigortası konutun değerinin, Zorunlu Deprem Sigortası limitini aşan kısmı ile ev içindeki eşya için deprem teminatı altına alıyor. Öte yandan bu ürünler ile birçok asistans hizmete de tek poliçe içerisinde sahip olmak mümkün. Üstelik, ev ve içindeki eşyanın yanı sıra, evin içinde yaşayanlar ile sorumluluklar da teminat altına alınabiliyor.”
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.