Anadolu Sigorta Sağlıkta Güvence, Çocuklara Eğlence KidZania kampanyasıyla, 4-12 yaş aralığındaki çocuklarınızın sağlığını güvence altına alırken eğlenceli bir gün geçirme fırsatı yakalayın. 5-30 Nisan tarihleri arasında çocuklarınız için yaptıracağınız yeni Bireysel Sağlık Sigortası poliçesi ile hediye giriş kuponu kazanma fırsatı yakalayın.
Görüntü işleme ve derin öğrenme teknikleri kullanarak tasarladığı metal yakalı çalışanı AS’lı ile görüntüden hasar tahmini hizmeti veren Anadolu Sigorta, bu sayede yakın çekilmiş araç fotoğraflarının hasar tespitini ve parça analizini yapabiliyor. 2020 Nisan ayından bu yana Anadolu Sigorta hasar sistemi ile görüntü işleme alanında da entegrasyon sağlayan AS’lının yetkinliklerini artıran Anadolu Sigorta, asli.ai internet sitesi aracılığıyla kullanıcıların AS’lıya direkt ulaşarak, hasar tespitlerini yapabilmesine olanak tanıyor.
Pandemi döneminde değişen tüketici davranışları ve sosyal mesafenin korunmasının hayati gerekliliği ile, ileri teknoloji çözümlerinin hizmet süreçlerine dahil edilmesine duyulan ihtiyaç da her geçen gün artıyor. Bu dönemde teknolojik ve yenilikçi çalışmalarını ürün ve hizmet kalitesiyle buluşturmaya devam eden Anadolu Sigorta, AS’lı uygulamasıyla, şirket içi kaynaklarla geliştirilmiş 20’den fazla yapay zeka modelinin birleşimiyle görüntüden hasar tahmini gerçekleştiriyor. 2020 Nisan ayından bu yana, AS’lının, görüntü işleme yeteneğini hasar sistemi ile entegre hale getirerek bu alandaki inovasyon çalışmalarını hızlandıran Anadolu Sigorta, şimdi de AS’lının bu yetkinliğini asli.ai internet sitesiyle geniş kitlelerle buluşturuyor.
AS’lıya gönderilen fotoğraf ile kısa sürede hasar tespiti mümkün
Anadolu Sigorta hasar sistemi ile entegre bir şekilde çalışmaya başlayan AS’lı, fotoğrafın arabaya ait olup olmadığını, marka, model ve rengini, ağır hasarlı olup olmadığını, yakın çekilmiş araba fotoğraflarının hasar tespitini ve parça analizini yapıyor. Oluşan hasarın bütün parça üzerindeki oranını da tespit eden AS’lı, ileri teknolojik modellerin çıktılarının hasar tespitinde kullanılmasına da katkı sağlıyor. Tüm tespitlerin sonunda bir hasar raporu da oluşan asli.ai internet sitesinde kullanıcılar, araçlarında oluşan hasara ait fotoğraflarını paylaşabilecek ve çok kısa bir süre içinde hasar tespit tahminine ulaşabilecek.
“AS’lının gelecek dönemdeki çözümleri hayatı daha da kolaylaştıracak”
Anadolu Sigorta’nın, sigorta sektörüne ve ilgili ekosistemlere fayda sağlayacak yapay zeka çözümlerini önümüzdeki günlerde asli.ai platformu üzerinden yaygınlaştıracağını belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı, “Tüketici ihtiyaçlarının farkında olan AS’lının, gelecek dönemlerde yeni çözümlerle hayatı daha da kolay hale getireceğini söyleyebiliriz. Robotik otomasyon süreçleri, chatbot & whatsapp yazışmaları ve sesli asistan konuşmaları yönetiminin ardından yakın zamanda görüntü işleme yeteneği de kazanan AS’lı, fotoğraftan hasar tespiti de yapmaya başladı. Araca ait 24 parçayı fotoğraf veya video üzerinden tanıyarak hasarlı olan parçaları tespit edebiliyor, bu tespitin ardından değişim veya onarım kararı verebiliyor. Ayrıca rayiç bedel kontrolü ile ağır hasar tespitinde bulunabiliyor ve tüm tespitlerinin sonucunda bir hasar raporu oluşturuyor” diye konuştu.
Bu deneyimi yaşamak için siz de asli.ai adresini ziyaret edebilirsiniz.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.