Konut ve İşyeri Bina Hasarları için:
1- DASK poliçesi olması durumunda:
"Mesken olan konutlar" ve "DASK'a tabi işyerleri" (konutların altındaki dükkanlar) için hasar ihbarının öncelikli olarak DASK kurumuna yapılması gerekmektedir. İhbarların nasıl yapılabileceğine dair detaylı bilgiye DASK kurumunun web sitesinden ulaşabilirsiniz.
Alo DASK 125 hattını arayabilir ya da,
Alternatif bir yol olarak, 0850 724 0850 numaralı Anadolu Sigorta çağrı merkezini arayabilirsiniz.
DASK'a tabi olan sigortalı işyeri ya da konut için, DASK tarafından görevlendirilen eksper değerlendirmesi, belirlenen hasar derecesi baz alınarak hasar süreçleri sonuçlandırılacak ve yine DASK tarafından ödeme yapılacaktır. DASK limitlerini aşan bir hasar olması durumunda, ihtiyari olarak yapılmış olan sigorta poliçesi devreye girecektir.
2 - DASK poliçesi olmaması durumunda:
DASK poliçesi olmayan konutlar veya DASK'a tabi olmayan konut ve işyeri bina hasarları için ise 0850 724 0850 numaralı Anadolu Sigorta çağrı merkezini arayabilir veya acentelerinizden ihbar açılmasını talep edebilirsiniz.
Deprem teminatı bulunan bir poliçenin olması durumunda, hasar dosyasına ait işlemler, eksper raporu ve hasar tespiti çerçevesinde yürütülecektir.
Konut ve İşyeri Eşya Hasarları için:
Poliçede deprem eşya teminatı olması koşulu ile, deprem sebebi ile hasar gören eşyalar için 0850 724 0850 numaralı Anadolu Sigorta çağrı merkezini arayabilir veya acentelerinizden ihbar açılmasını talep edebilirsiniz.
Ferdi Kaza Hasarları için:
Deprem teminatı bulunan ferdi kaza poliçeleri kapsamında talepte bulunabilmek için 0850 724 0850 numaralı Anadolu Sigorta çağrı merkezini arayabilirsiniz.
Araç Hasarları için:
Şirketimizce tanzim edilen kasko poliçeleriyle teminat altına alınmış olan araçlarda meydana gelen hasarların ihbarı ve bu hasarlar nedeniyle ihtiyaç duyulan çekici hizmetleri için 0850 724 0850 numaralı Anadolu Sigorta çağrı merkezini arayabilirsiniz.
OHAL kapsamındaki illerimizde anlaşmalı yetkili/özel/cam servislerimizin bazıları deprem nedeniyle geçici olarak faaliyetlerine ara vermişlerdir. Bu illerdeki kısmi/cam hasarlarınız için 0850 724 0 850 numaralı hattımızı arayarak aktif durumdaki servis bilgilerine 7/24 ulaşabilirsiniz.
Depremde oluşan hasarlarınız için poliçelerin genel veya özel şartlarında yer alan ihbar süre kısıtlamaları uygulanmayacaktır.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.