Anadolu Sigorta'nın 100. Yılına Özel Sağlıkta Kış Fırsatı ile 35 yaş ve altı sigortalılarımız, 1 Kasım 2025 ve 31 Ocak 2026 tarihleri arasında yeni düzenlenecek Bireysel Sağlık Sigortası, Anadolu Tamamlayıcı Sağlık Sigortası veya Anadolu Riskli Hastalıklar Sigortası poliçelerinde %15 indirim fırsatından yararlanıyor!
Ekosistem Dostu Kalkınma
Anadolu Sigorta
Gezegenimizin toplam 9 sınırı bulunurken, 2023
yılı itibarıyla bu sınırların 6’sını aşmış durumdayız[1]. Bu sınırların aşılması zaman içerisinde
ekosistem üzerinde geri döndürülemez etkilere sebep olurken, gezegenimizin
üzerindeki baskıyı azaltmamız gerektiğine işaret ediyor. Önümüzdeki 10 yılı
kapsayan uzun vadeli küresel risklerin başında da aşırı hava olayları,
biyoçeşitlilik kaybı ve ekosistem çöküşü, dünya sistemlerinde kritik
değişiklikler ve doğal kaynak yetersizlikleri geliyor[2]. Gezegen sınırlarımızı koruyarak bu riskler ile
başa çıkabilmek ise ancak ekosistem dostu kalkınma ile mümkün.
2023 Gezegen Sınırları
Kaynak: Stockholm Resilience Center, TSKB Ekonomik
Araştırmalar
Ekosistem dostu kalkınma emisyon azaltımından
enerji sistemlerinin dönüşümüne, hava kirliliğinden su ve toprak kalitesine
kadar geniş bir yelpazeyi ele alıyor. Bu doğrultuda ülkelerin net sıfır
hedefleri doğrultusunda emisyonlarını enerji sektörü öncülüğünde azaltması
gerekiyor. Enerji sektörünün öncülüğünün ise temiz enerji teknolojilerinin
yaygınlaşmasına ve verimliliğin artmasına bağlı olduğu görülüyor. Ekosistem
dostu kalkınma mevcut dönüşüm ihtiyacının ötesinde hava kirliliği, aşırı
sıcaklar ve su stresi gibi riskleri dikkate almayı gerektiriyor. Tüm bu riskler
toplum sağlığına ve ekosisteme olan etkilerinin yanında iş gücüne ve eğitime
katılıma, gıda güvencesine, enflasyon ve büyüme gibi makroekonomik göstergelere
yansıyor. Tüm bunlarla ile başa çıkmak ise koruma perspektifinin bir adım
ilerisine geçen onarıcı tarım ile birlikte biyoçeşitlilik, döngüsel ekonomi,
enerji verimliliği gibi temaları
kalkınmanın odağına alınmasını mecbur kılıyor.
Sigorta sektörü ekosistem dostu kalkınmanın katalizörü
olma yolunda emin adımlarla ilerliyor. Sektörün mevcut pratiklerini ekosistem
dostu kalkınma perspektifi ile bir araya getirerek konuyu iletişimde olduğu tüm
aktörlerin gündeminde tutma olanağı bulunuyor. Sektör, müştelerinin ekosistem
dostu kalkınmanın karşısındaki risklere yönelik emisyon takip ve raporlamaları
yapmalarını sağlayarak geçiş risklerine uyum sağlamalarını kolaylaştırıyor. Yenilikçi
sigorta ürünlerinin geliştirilmesi de gezegenimizin değişen ihtiyaçlarına yanıt
verilmesini sağlıyor. Bu sayede hem sigorta sektörü hem de sigorta sektörüne
ihtiyaç duyan tüm diğer sektörler karşı karşıya olduğumuz geçiş risklerine
karşı daha dayanıklı hale geliyor.
Hak Sahiplerince Aranmayan Paralar
Meblağ Sigortalarında Hak Sahipliği Sorgulama
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.