Anadolu Sigorta, “En İtibarlı Sigorta Markası” Ödülünü Aldı
Sigorta sektöründe Türkiye’nin en itibarlı markası seçilen Anadolu Sigorta, Türkiye İtibar Akademisi tarafından Beykoz Üniversitesi’nde düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Ödül Töreni’nde ödülünü aldı.
Türkiye’nin “En İtibarlı Sigorta Markası” seçilen Anadolu Sigorta, Türkiye İtibar Akademisi tarafından Beykoz Üniversitesi’nde düzenlenen Türkiye İtibar Endeksi Ödül Töreni’nde ödülünü aldı. “En İtibarlı Sigorta Markası” ödülü, Anadolu Sigorta İletişim Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan ve Anadolu Sigorta Pazarlama ve Kurumsal İletişim Müdürü Elif Banu Kocaoğlu Yıldız’a takdim edildi.
Türkiye’nin önde gelen markalarının temsilcilerinin ve iş dünyasının önde gelen isimlerinin katıldığı törende; sektör bazında en itibarlı markalara ve itibarda istikrar gösteren markalara ödülleri takdim edildi.
Türkiye İtibar Akademisi öncülüğünde, Yıldız Teknik Üniversitesi ve Bursa Teknik Üniversitesi öğretim üyelerinin akademik denetiminde gerçekleştirilen araştırma kapsamında; Türkiye İstatistik Kurumu’nun “Türkiye Örneklemi” olarak belirlediği 26 bölge ve 72 ilde, 15 Aralık 2021- 25 Ocak 2022 tarihleri arasında, yaklaşık 14 bin kişiyle görüşüldü. 34 farklı sektörde yer alan markaların itibar derecelendirmeleri yapılarak, Türkiye’nin en itibarlı markaları belirlendi.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.