Anadolu Sigorta’nın kaybolmaya yüz tutan meslekleri canlandırmak ve geleceğin ustalarını yetiştirmek amacıyla gerçekleştirdiği sosyal sorumluluk projesi “Bir Usta Bin Usta” 12. Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) Zirvesi kapsamında düzenlenen Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Ödülleri’nin “Nitelikli Eğitim” kategorisinde platin ödül kazandı.
Anadolu Sigorta’nın 2010 yılında başlattığı ve 10 yıl boyunca bin usta yetiştirerek geçtiğimiz yıl tamamlanan Bir Usta Bin Usta projesi, aldığı ödüllerle adından söz ettirmeye devam ediyor. Türkiye Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği tarafından Kurumsal Sosyal Sorumluluk Zirvesi kapsamında düzenlenen Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları Ödülleri’nin “Nitelikli Eğitim” kategorisinde platin ödüle layık görülen Anadolu Sigorta, Bir Usta Bin Usta projesiyle aldığı ödüllere bir yenisini daha eklemiş oldu. Online platformda düzenlenen etkinlikte; sosyal sorumluluk projeleri 5 ana kategoride ve 17 amaçta ödüllendirildi.
12. KSS Zirvesi’nde Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na değer katan şirketlerden biri olarak Amaç 4 çerçevesinde ön plana çıkan Anadolu Sigorta’nın ödülü, jüri üyeleri arasında yer alan, Sosyolog, İletişim Danışmanı ve Eğitmen Pınar Saklıyan Koçali tarafından Anadolu Sigorta Kurumsal İletişim Müdürü Berna Ergüntan’a takdim edildi.
Bir Usta Bin Usta projesiyle uzun soluklu bir kurumsal sosyal sorumluluk programını tamamlayarak, 10 yılda 1000 usta hedeflerine eriştiklerini belirten Anadolu Sigorta Kurumsal İletişim Müdürü Berna Ergüntan, projenin sürdürülebilir olması ile kaybolmaya yüz tutan meslekleri gelecek kuşaklar aktarmak için gerekli donanımların da sağlandığını söyledi. Anadolu Sigorta olarak Global Compact üyelikleriyle sürdürülebilir kalkınma hedeflerinin imzacısı ve takipçisi olduklarını ifade eden Ergüntan, “Bir Usta Bin Usta projemiz ile kültürümüzün unutulmaya yüz tutmuş mesleklerini yeninden canlandırmak için çıktığımız bu yolculukta, 95 yıldır adını gururla taşıdığımız Anadolu topraklarından aldıklarımızı, tekrar bu topraklara vermeyi hedefledik. Bu on yıllık yolculuk, tahminimizden çok daha keyifli ve öğretici oldu bizim için. Yaşam boyu öğrenme ilkemiz ile gencinden yaşlısına, ev hanımından, emeklisine, birbirinden farklı yaş ve çeşitlilikte kursiyere ulaştık. Biz de onlardan çok şey öğrendik, kaybolmaya yüz tutan meslekleri geleceğe taşıyacak filizlere can suyu olduk. Bir Usta Bin Usta projemiz ile 10 yıllık süreçte, yurt içinde ve küreselde onlarca ödül aldık. Projemiz bir plan dahilinde 10 yıllık tasarlanmış olsa da amacımız yitip gitmesin diye çalıştığımız mesleklerin geleceğe aktarımını sürdürülebilir kılmaktı. Yeni usta adaylarımızı hala takip ediyor, destekliyoruz. Küresel Kalkınma Hedefleri kapsamında aldığımız bu ödül, doğru yolda olduğumuzu bir kez daha göstererek, bizi yeniden gururlandırdı. Bugün ödülümüzü, bir elin parmaklarından çıkıp kök salan tüm ustalarımız, kursiyerlerimiz ve projeye emek veren çalışma arkadaşlarım adına alıyorum. Başarımızı takdir eden ve emeklerimizi ödüle layık gören Türkiye Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği’ne ve programa katkıları bulunan tüm şirketlere teşekkürlerimizi sunuyoruz” diye konuştu.
12. KSS Zirvesi’nde her yıl olduğu gibi Birleşmiş Milletler’in Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’na değer katan şirketler, 17 amaç çerçevesinde bağımsız jüri tarafından ödüllendirildi.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.