30 Kasım 2025 tarihine kadar 2015 model ve üzeri hususi otomobil veya motosikletler için yeni düzenlenecek kasko poliçelerinde %10 indirim fırsatı! Kampanyadan yararlanan ve brüt primi 7.500 TL üzeri olan müşterilerimiz 1.000 TL değerinde Opet Yakıt Puan kazanıyor. Poliçe teklifinizi ücretsiz olarak web sitemizden, Sigortam Cepte uygulamamızdan, acentelerimizden veya banka şubelerimizden kolayca alabilir, ödemelerinizi Sanal POS aracılığıyla vade farksız 12 aya kadar taksitlendirebilirsiniz.
Anadolu Sigorta’nın kaybolmaya yüz tutan meslekleri canlandırmak ve geleceğin yetenekli ustalarını yetiştirmek için hayata geçirdiği projesi “Bir Usta Bin Usta”, İDA tarafından düzenlenen PRİDA ödül töreninde Sürdürülebilir Başarı kategorisinde proje ödülünün sahibi oldu.
İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) tarafından tasarlanan ve düzenlenen PRİDA İletişim Ödülleri sahiplerini buldu. Bu yıl 6 ana başlıkta 35 kategoride Türkiye’nin önde gelen iletişim projelerinin ödüllendirildiği törende, Anadolu Sigorta “Bir Usta Bin Usta” projesi kapsamında 10 yıldır sosyal sorumluluk ajansı ARPR ile sürdürdüğü iş birliği nedeniyle Sürdürülebilir Başarı kategorisinde Proje ödülünün sahibi oldu. Ödülü Anadolu Sigorta adına Kurumsal İletişim Müdürü Berna Ergüntan, Kurumsal İletişim Yönetmeni Elif Banu Kocaoğlu, ARPR adına ise Kurucu Ortakları Arzu Çekirge Paksoy ve Serap Gökçebay aldı.
2010 yılında başlayan ve Türkiye'nin kaybolmaya yüz tutan veya unutulma riski taşıyan yerel değerlerinin yeniden canlandırılması ve meslek ustalarının deneyimlerinin gelecek nesillere taşınmasını hedefleyen “Bir Usta Bin Usta” projesiyle bugüne kadar 45 meslekte 844 usta adayına eğitimler verildi. Kursiyerler, MEB onaylı usta öğretici niteliğindeki kurs bitirme sertifikalarını alarak mezun oldu. Böylece kurslar aracılığıyla bir yandan yerel mesleklerin kaybolması engellenirken diğer yandan kurslara katılanlara yeni iş olanakları yaratılmış oldu.
TC Kültür ve Turizm Bakanlığı Araştırma ve Eğitim Genel Müdürlüğü’nün teknik danışmanlığında yürütülen proje kapsamında her yıl 5 ilde, 3 ila 6 ay arasında değişen eğitim programlarıyla 5 mesleki kurs düzenleniyor. Bu yıl tamamlanacak projeyle, 50 mesleğin ve toplam 1.000 usta adayının desteklenmesi hedefleniyor.
Geçen yıl PRİDA’dan Yılın Topluma Değer Katan Projesi Ödülü alan Bir Usta Bin Usta, Türkiye İşveren Sendikaları Büyük Ödülü, OSTİM Rotary Kulüpleri – Kurumsal Alanda En İyi Proje Ödülü, Türkiye KSS Pazaryeri Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Çözümü Ödülü, Marcom Ödülleri’nde Platin Ödül, Altın Pusula Büyük Ödülü, Uluslararası Stevie Ödülleri'nde Avrupa’da Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi kategorisinde gümüş ödülü, The Holmes Report Altın Sabre Ödülü, Dünya Gazetesi Demirkent Ödülü, İz İletişimin Zirvesindekiler Ödülleri Yılın Kurumsal Sosyal Sorumluluk Projesi ödülü gibi pek çok ulusal ve uluslararası ödülün sahibi.
Hak Sahiplerince Aranmayan Paralar
Meblağ Sigortalarında Hak Sahipliği Sorgulama
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.