Anadolu Sigorta, IDC Türkiye CIO Ödülleri’nde 7 kategoride 3 birincilik, 7 adet de ikincilik ödülü kazandı. Anadolu Sigorta, elde ettiği bu başarıyla IDC Türkiye CIO Ödülleri’nin en fazla ödül kazanan şirketi oldu.
Dijital dönüşüm yolculuğundaki yenilikçi uygulamalarıyla sigorta sektöründe örnek başarılara imza atan Anadolu Sigorta, gerçekleştirdiği projeleri ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Şirket, bilgi teknolojileri liderlerinin fark yaratan yenilikçi dijital uygulamalarını ödüllendiren IDC Türkiye CIO Ödülleri’nde; 7 kategoride 10 ödül kazandı. Anadolu Sigorta, elde ettiği bu başarıyla IDC Türkiye CIO Ödülleri’nin bu yılki yarışmasına katılan 64 şirket ve 258 proje arasında, en fazla ödül kazanan şirket oldu.
ASLI.AI projesiyle İnovasyon, Juno platformuyla Müşteri Deneyimi ve Biz Bize platformu ile İşin Geleceği- Çalışma Tesisleri kategorilerinde birincilik ödülü alan Anadolu Sigorta; Metal Yakalı AS’lı projesiyle Müşteri Deneyimi, Biz Bize platformu ile İşin Geleceği- Çalışan Deneyimi, ASLI. AI projesiyle İşin Geleceği- Otomasyon, Metal Yakalı AS’lı Chatbot projesiyle İşin Geleceği- Otomasyon, AS’lı Yapay Zeka ile Poliçe Karşılaştırma projesiyle İşin Geleceği- İnsan ve Makine İş Birliği, ASLI. AI projesiyle İşin Geleceği- insan ve Makine İş Birliği kategorilerinde ikincilik ödülüne layık görüldü.
“Ürettiğimiz dijital fikirleri tüm hızıyla hayata geçiriyoruz”
Anadolu Sigorta olarak dünyanın en saygın ödül organizasyonlarından biri olan IDC Türkiye CIO Ödülleri’nde 7 kategoride 10 ayrı ödüle sahip olmaktan dolayı büyük bir mutluluk ve gurur duyduklarını açıklayan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı, “Dijital dönüşüme uzun yıllardır yatırım yapıyor ve ürettiğimiz dijital fikirleri tüm hızıyla hayata geçiriyoruz. 2020 yılı Nisan ayında görüntü işleme ve derin öğrenme tekniklerini kullanarak görüntüden hasar tahmin hizmeti veren https://asli.ai/ web sayfamızı açtık. Böylece pek çok kullanıcı metal yakalı çalışanımız AS’lıya internet üzerinden ulaşarak hasar tespitlerini online yapabilme imkanı buldu. Özellikle içinde bulunduğumuz pandemi süreci sebebiyle de geliştirdiğimiz bu uygulamaya talebin çok yoğun olduğunu gördük. 80 milyondan fazla ekran sorgusu yapabilen AS’lı, 400 kişinin yapacağı iş büyüklüğünü tek başına gerçekleştirdi. Yine geçtiğimiz yıl hayata geçirdiğimiz Juno uygulamamız ile cep telefonu ekran kırılmasına karşı koruma hizmeti sunmaya başladık. Mobil uygulamamızı önümüzdeki günlerde evcil hayvanlar, insan sağlığı ve klasik sigortacılıktan çok farklı, ezber bozan diğer servisler ile de zenginleştireceğiz” dedi.
Pandemi sürecinde sigortalıların hayatını kolaylaştıran uygulamalar sunmanın yanı sıra şirket çalışanlarına özel uygulamalar geliştirdiklerinin de altını çizen Abacı, ödüle layık görülen Biz Bize mobil platformunu bu amaçla geliştirdiklerini söyledi. Bu platformun çalışanları için ortak bir buluşma noktası yarattığını belirten Abacı, Biz Bize uygulamasının kurum içi iletişimlerini güçlendirdiğini ve çalışanlar arasındaki sinerjiyi artırdığını sözlerine ekledi.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.