Anadolu Sigorta, farklı sektörlerden başarılı uygulamaların, vizyon veren yaklaşımların, yapay zeka çalışmaları ve teknolojinin öncü kullanımlarının ödüllendirildiği Trust İstanbul’da, En Güvenilir Sigorta Şirketi ödülünün sahibi oldu.
16 farklı sektörden güven veren markaların ödüllendirildiği Trust Istanbul Visionary Talks Ideas & Experiences & Awards 2020 online olarak gerçekleşti. Trust İstanbul’un web sitesi ile Youtube ve Facebook kanallarında yayınlanan ve binlerce izleyiciye ulaşan “Yenilikçi Bakış Açılarıyla Güven Veren Markalar Konferansı” ardından gerçekleşen ödül töreninde, Anadolu Sigorta En Güvenilir Sigorta Şirketi oldu. Türkiye’nin en güven veren marka ve kurumlarının halk oylamasıyla seçildiği Trust Ödüllerinin kazananları, Türkiye genelinde, 75 ilde, 18-60 yaş arası, kategorinin kullanıcısı olan, %50 kadın, %50 erkek olmak üzere ABC1C2 ses hedef kitle ve 1.400 kişinin halk oylaması ile bağımsız mobil araştırma şirketi Twentify tarafından yapılan online anketlerle belirlendi.
Konuyla ilgili açıklama yapan Anadolu Sigorta 1. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, “Yaptığımız işte güven unsuru çok önemli. Tüm yatırımımız, hayata geçirdiğimiz tüm çalışmalar, tüketicilerimizin, kendilerini, sevdikleriyle birlikte güvende hissetmeleri için. Özellikle Trust İstanbul gibi halk oylamasıyla belirlenen ödüllerde gösterdiğimiz başarı, bu güveni yıllara dayanan bilgi ve deneyimimiz ve öncü uygulamalarımızla inşa ettiğimizin en güzel göstergelerinden biri. Sigortalılarımızın takdirleriyle kazandığımız bu ödüller, çalışmalarımıza daha yüksek bir motivasyonla devam etmemizi sağlıyor” dedi.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.