Anadolu Sigorta’nın 2017 yılında istihdam ettiği ilk metal yakalı çalışanı AS’lı, Google Asistan platformunun ardından Whatsapp’ta da müşterilerin anlık sorularını yanıtlamaya başladı. İleri bir yapay zekâ uygulaması olan AS’lı, dijital kanallar üzerinden yürütülen iletişimin her zamankinden daha önemli olduğu pandemi günlerinde, hasar eksik evrakını teslim alma, ürünler ve hizmetler hakkında bilgi verme, Konut ve Oto Asistans taleplerini alma ve yönlendirme yapma gibi pek çok konuda hızlıca hizmet sunuyor.
2017 yılından bu yana Anadolu Sigorta’nın robotik süreç otomasyonunda (RPA) kullanılan, hem müşterilerin hem de acentelerin hayatını kolaylaştıran; soru yanıtlamaktan otomatik poliçe teklifi oluşturmaya, fatura onaylamaktan, anlaşmalı kurum yönlendirmesi yapmaya kadar 10’dan fazla süreci gerçekleştiren ileri teknoloji yapay zekâ uygulaması olan AS’lı, Google Asistan platformu ve kurumsal web sitesinin ardından Whatsapp’ta da sorulara cevap veriyor. Anadolu Sigorta’nın ilk metal yakalı istihdamı olan ve çalışmaya başladığı günden bu yana yaklaşık 100 bin soruya yanıt veren, 475 bin kez poliçe primi hesaplayan ve 230 bin kez tedarikçi faturası inceleyen As’lı’nın, Whatsapp uygulamasını da kullanmaya başlaması ile birlikte 2020 yılında 250 binin üzerinde soruyu yanıtlaması bekleniyor.
Anadolu Sigorta’ya ulaşmak isteyen herkes, Whatsapp üzerinden 0850 724 0850 numaralı telefona mesaj atarak soru sorabiliyor ve AS’lı’nın sunduğu tüm hizmetlerden faydalanabiliyor. As’lı, kullanıcılardan gelen talepler doğrultusunda sürekli öğrenmeye devam ediyor.
Anadolu Sigorta’nın geçen yıl yayımladığı 2018 Yılı Sürdürülebilirlik Raporu’yla, Amerikan İletişim Profesyonelleri Ligi (LACP) tarafından yapılan değerlendirme sonucu Sürdürülebilirlik kategorisinde Altın Ödül aldığını hatırlatan Filiz Tiryakioğlu şöyle devam etti: “İklim değişikliğini en büyük küresel risklerden biri olarak görüyoruz. İklim değişikliğiyle mücadele çalışmalarımız doğrultusunda operasyonel tüketimlerimizi sürekli takip ederek yönetiyoruz. Geçen sene hazırladığımız ilk raporumuzun dünyanın en prestijli platformlarından Amerikan İletişim Profesyonelleri Ligi (LACP) tarafından ödüllendirilmesinden gurur duyduk. Bu yıl aynı titizlikle hazırladığımız raporumuzun tüm paydaşlarımızdan yine beğeni alacağını umuyoruz.”
Anadolu Sigorta müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek için AS’lı’nın 2017’den bu yana çalıştığını söyleyen Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı, “Bu süre içinde AS’lı sürekli ve hızlı bir şekilde öğrenerek, yetkinliklerine her geçen gün yenilerini ekliyor.
Kullanıcılar, Google Asistan ve Kurumsal Web Sitemizden farklı olarak Whatsapp’ın sunduğu fotoğraf gönderme, lokasyon paylaşma gibi fonksiyonları kullanarak çekici ve çilingir çağırabiliyor ve hasara ilişkin eksik belgeleri kolayca Şirketimize iletebiliyor.” dedi. Sözlerine sosyal mesafenin korunmasının hayati önem taşıdığı günlerden geçtiğimizi vurgulayarak devam eden Abacı “İleri teknoloji çözümlerinin hizmet süreçlerine hızla dahil edilmesine ihtiyaç duyulan bu dönemde As’lı’nın kendini geliştirmeye devam edeceğini.” belirtti.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.