Anadolu Sigorta'nın 100. Yılına Özel Sağlıkta Kış Fırsatı ile 35 yaş ve altı sigortalılarımız, 1 Kasım 2025 ve 31 Ocak 2026 tarihleri arasında yeni düzenlenecek Bireysel Sağlık Sigortası, Anadolu Tamamlayıcı Sağlık Sigortası veya Anadolu Riskli Hastalıklar Sigortası poliçelerinde %15 indirim fırsatından yararlanıyor!
Anadolu Sigorta, sağlık sigortasının önemini bir baba kız hikayesiyle anlattığı reklam filmiyle, “Brandverse Awards” yarışması “Film- Finans” kategorisinde altın ödüle layık görüldü.
Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen Social Media Awards Turkey, 6’ncı yılında bir yeniliğe imza atarak dijitaldeki en başarılı marka ve projeleri Brandverse Awards’un 360 derece kapsamlı bakış açısı ile ödüllendirmeye başladı. Brandverse Awards’ta, “Sevdiklerinizin Sağlığı Güvence Altında” reklam filmiyle “Film-Finans” kategorisinde birinciliğe layık görülen Anadolu Sigorta, altın ödül kazandı. 30 Haziran 2022 tarihinde düzenlenen ödül töreninde, şirket adına ödülü Kurumsal İletişim Uzmanları Melis Tutan ve Didem Aktaş aldı.
Anadolu Sigorta’nın, sağlık sigortasının önemine dikkat çektiği reklam filminde, hayatı boyunca “ne olur, ne olmaz” diyerek kızı için her türlü önlemi alan bir babanın, kızına yıllar önce yaptırdığı sağlık sigortası ile zor günlerinde kızının yanında oluşu ele alınıyor.
“Reklam hikayemizin fikrinin güçlü bir iç görüye dayandığına inanıyoruz”
Ödül alan reklam filmi hakkında açıklama yapan Anadolu Sigorta İletişim Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan, “Anadolu Sigorta’nın hayat boyu yenileme garantili sağlık sigortasının bilinirliğini en etkili şekilde anlatmak için yola çıktık. Potansiyel müşterilerimizin sağlık sigortası yaptırma konusunda en büyük çekincelerinden biri, bir hastalık ya da sağlık sorunu durumunda, sigorta kapsamının dışında kalmak ya da yüklü yenileme bedelleriyle karşılaşılması olarak görünüyor. Filmde kızı için her türlü önlemi alan baba, kızına yaptırdığı sağlık sigortası ile yıllar sonra bile zor günlerinde kızının yanında olmayı başarıyor. Hikayesi güçlü bir iç görüye dayanan reklam filmimiz izleyicilerden olumlu geri bildirimler aldı, bunun yanında alanında uzman seçkin bir jüri tarafından da altın ödüle değer görüldüğümüz için mutluyuz. Reklam filmimizin yapımında emeği geçen tüm iletişim ekibimize, yaratıcı ajansımız TBWA’e ve filmimizi ödüle layık gören ekibe teşekkürlerimizi sunuyoruz” diye konuştu.
Eski ve yeni nesil iletişim, pazarlama iletişimi ve reklam alanında üretilen tüm işleri “bütünleşik pazarlama” anlayışıyla değerlendiren Brandverse Awards 2022, yıl boyunca sergilenen reklam, pazarlama ve pazarlama iletişimi çalışmalarını özgün bir değerlendirme modeli ile sonuçlandırdı. Alanında uzman ve sektörün önde gelen isimlerinden oluşan jürisiyle bu alanda önemli bir organizasyon olmayı amaçlayan Brandverse Awards’ta ödül kazanan markalar, metaverse ve NFT alanında uzman Metaverse360 desteğiyle ödüllerinin NFT’lerini de aldı.
TBWA\Istanbul imzasını taşıyan film https://www.youtube.com/watch?v=biW6W_zgBnk linkinden izlenebilir.
Hak Sahiplerince Aranmayan Paralar
Meblağ Sigortalarında Hak Sahipliği Sorgulama
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.