Değişimlere hızlı adapte olabilmenin şirketlerin kazanmak istediği en büyük yetenek haline geldiği günümüz dünyasında Anadolu Sigorta, Çevik Dönüşüm Yolculuğu’na başladı. Anadolu Sigorta’da başlayan bu yeni yolculukta, geleneksel yöntemler yerine yeni iş yapış şekilleri ve uygulama pratikleri hayata geçiriliyor.
İngilizce’deki “agile”, Türkçe’deki “çevik” kavramı, yeni dünyanın iş yapış şekli olarak karşımıza çıkıyor. Bu yeni iş yapış şekli ile şirketlerin yeterince hızlı olmalarının önündeki eski alışkanlıklar kaldırılarak yeni bir düşünme ve iş yapış şekli ortaya çıkıyor.
Anadolu Sigorta’da başlayan bu yeni yolculukta, farklı iş birimlerinden kişilerin oluşturduğu takımlar, aynı takım hedefleri doğrultusunda birlikte çalışıyor. Çevik takımların daha hızlı olabilmeleri adına hiyerarşiden uzak, herkesin takım içinde eşit olduğu bir yapı kuruluyor. Böylelikle geleneksel düşünce kalıplarından uzaklaşarak fikirler daha cesurca ve deneyerek üretilebiliyor.
Amacımız sürekli gelişmek ve birlikte öğrenmek
Var olan değerlerini koruyarak sürekli gelişim ve dönüşüm gösterip değişime hızlı adapte olabilmek amacıyla çevik yolculuğa başladıklarını belirten Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Kerem Erberk, “Dijitalleşen günümüz dünyasında hayatımıza yepyeni iş yapış şekilleri girdi. Bu yeni dünyanın bir iş yapış şekli olarak kabul edilen çevik çalışma modelinde oluşturduğumuz takımlarımız çalışmalarına önce yeni model hakkında ilgili eğitimleri alarak başlıyor. Ardından kendilerine bir yol haritası oluşturarak bu yolculukta sürekli gelişmeyi ve öğrenmeyi nasıl sağlayacaklarına odaklanıyorlar.” şeklinde konuştu.
Farklı bölümlerde görev alan çalışma arkadaşlarının oluşturduğu bu takımlarla başladıkları yolculuğun, hızlanarak devam edeceğini açıklayan Erberk; “Günümüzde değişkenliklerin, belirsizlerin, karmaşıklıkların ve anlaşılmazlıkların çok fazla olduğunu artık hepimiz biliyoruz. Tam da bu nedenle günümüz dünyası bu 4 kelimenin İngilizce’deki baş harflerinden oluşan VUCA dünyası olarak tanımlanıyor. Hedefimiz, kendi kendini yöneten ve hızlı hareket edebilen takımlar ile Anadolu Sigorta’nın VUCA dünyasında müşterilerine daha çok odaklanmasını sağlayabilmek. Bu gelişim ve dönüşüm yolculuğunda elde ettiğimiz başarı, sadece bir grubun, takımın değil; hepimizin ortak başarısı olacak. Bu yolculukta amacımız hepimizin sürekli gelişim göstererek birlikte öğrenmesini sağlamak olacak.”
Anadolu Sigorta, çevik çalışma modeline geçildiğini, dijital mecralar için hazırlanan TBWA imzalı video ile duyurdu. Videoyu aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.