Anadolu Sigorta, 19 Nisan’da dijital ortamda video konferans aracılığıyla acenteleriyle bir araya geldi. ‘Gelecekte Daha Güçlü’ temasıyla düzenlenen toplantının açılış konuşmasını yapan Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan, değişen ve dönüşen dünya dinamiklerini anlatarak, gelecekte daha güçlü bir şirket olma yolunda acentelerine sundukları hizmetlerden ve yeniliklerden bahsetti.
Anadolu Sigorta, 19 Nisan’da dijital ortamda video konferans aracılığıyla acenteleriyle buluştu. Toplantının açılış konuşmasını yapan Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan, güçlü ve köklü bir marka olarak yenilikçi kurum kültürü ile katma değerli ürün ve hizmetler üretmeye devam edeceklerini söyledi. Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören’in geçmiş dönem değerlendirmeleri ile gelecek dönem hedeflerini içeren konuşması ile devam eden toplantıya, Türkiye Basketbol Antrenörleri Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve Yönetim Danışmanlığı konularında uzman Çetin Yılmaz konuk oldu.
“Sigorta sektöründe acente ağı en geniş şirketlerden biriyiz”
Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Şencan, sigorta sektöründe acente ağı en geniş şirketlerden biri olduklarına işaret ederek “Bugün itibarıyla 2 bin 600 civarında acentemiz bulunuyor. Tüm acentelerimiz toplamında 9 binin üzerinde kayıtlı teknik personelimiz çalışıyor. En eski acentemiz 75. faaliyet yılını doldurdu. Biz acentelerimizle birlikte büyük bir aileyiz.” dedi.
“Yeni nesil acentelerin yeteneklerini, eski acentelerimizin birikimleri ile birleştirmeyi hedefliyoruz”
Yeni nesil genç acentelerin, dededen veya babadan bayrağı devralıp kısa zamanda önemli başarılar elde ettiğini ifade eden Şencan, “Bu durum, hepimizi ileriye yönelik olarak umutlandırıyor. Dijital platformların kullanımının yaygınlaşması, yeni neslin her şeye daha hızlı ulaşabilmesi, pratik ve çözüm odaklı olarak çok yönlü düşünebilmeleri avantaj sağlıyor. Sektörümüzde, kurallar, şartlar, mevzuatlar, ürünler, satış şekilleri sürekli yenilenerek değişiyor. Acentelerimizin de bu konulara hakim olmaları bekleniyor. Özellikle yeni nesil acentelerimizin, dijitalleşme konusuna daha kolay uyum sağladıklarını gözlemliyoruz. Analitik düşünce tarzları, özgüvenli yapıları ve işlerin dijitale uyumlu hale getirilmesine yönelik kalıcı çözümler sunmaları oldukça önem taşıyor. Mevcut acentelerimizin çeyrek ve yarım asırlık tecrübelerinin, ürün bilgilerinin, satış ve pazarlama deneyimlerinin de eşsiz bir birikim olduğunu düşünüyoruz. Burada en önemli nokta ise bu eşsiz birikimin gençlerimize kazandırılması ve gençlerin yetenekleri ile büyüklerinin birikimlerini birleştirerek yola devam etmeleridir” diye konuştu.
“Dijital satış ve pazarlamayı teşvik amacıyla Robocop projemizi hayata geçirdik”
Şencan’ın açılış konuşmasının ardından söz alan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören, acentelere özel tasarlanan yenilikçi bir dijital proje olan Robocop ile ilgili detayları paylaştı. Bu projeyle Anadolu Sigorta’nın dijital uygulamalarının kullanımını teşvik ederek, dijital satış ve pazarlamada örnek acenteler yetiştirebilmeyi hedeflediklerini ifade etti. Gören, “Robocop projesi ile acentelerimizde inovasyon kültürümüzü ve dijital uygulamalarımızın kullanımını yaygınlaştırmayı hedefliyoruz. Dijital satış ve pazarlamaya tamamıyla hazır olan acentelerimiz, bu platformdaki yetkinliklerini üst seviyelere çıkarabilecek. Bunun için de Koç, Sabancı, TSEV gibi kurumlar tarafından eğitimler ve sertifikalar veriyoruz. Dijital acente platformumuzu (DAP) kullanan acente sayısını artırmak ve yeni kullanımları teşvik etmek istiyoruz.” dedi.
“Anadolu Sigorta Akademi ile acentelerimizi geleceğe hazırlayacağız”
Gelecekte daha güçlü olmak için sürdürülebilirlik, kurumsallık, uzmanlaşma, finansal risklerin yönetimi ve eğitim gibi başlıklara değinen Gören, “Anadolu Sigorta sektörün okuludur, AS Akademi programı ile her seviyede acente çalışanına ihtiyacı olan eğitimleri verip acentelerimizi geleceğe hazırlamak ve fark yaratmak istiyoruz” diye konuştu.
“Gençlik Konseyi isimli yeni bir projeye imza atıyoruz”
Genç acentelerin bilgi birikimini artırmak ve aidiyet duygularını güçlendirmek amacıyla yakın zamanda Gençlik Konseyi isimli yeni bir projeye de imza atacaklarının bilgisini veren Gören, “Yeni nesil ile birlikte çalışan ve işlerini devretmeyi planlayan acentelerimiz için, belirleyeceğimiz kriterlerde bir konsey oluşturacağız. Bu konseye özel organizasyonlar ve toplantılarla iki neslin birikim ve yeteneklerinden bir sinerji yaratmayı hedefliyoruz. Gençlik Konseyi ile geleceğin çalışma sistemi yolunda önemli bir adım atmış olacağız” dedi.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.