Anadolu Sigorta'nın 100. Yılına Özel Sağlıkta Kış Fırsatı ile 35 yaş ve altı sigortalılarımız, 1 Kasım 2025 ve 31 Ocak 2026 tarihleri arasında yeni düzenlenecek Bireysel Sağlık Sigortası, Anadolu Tamamlayıcı Sağlık Sigortası veya Anadolu Riskli Hastalıklar Sigortası poliçelerinde %15 indirim fırsatından yararlanıyor!
Anadolu Sigorta, bu yıl 6’ncısı düzenlenen CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde AS’lı Yapay Zekâ ile Cam Onarım/Değişim Tespiti Projesiyle “İnovasyon Özel Ödülü”nün sahibi oldu. Projede kullanılan cam hasar tespit teknolojisi ile onarımın mümkün olduğu hallerde istenilen yerde ve zamanda çatlak cam onarımı imkanı sunan Anadolu Sigorta, maliyetleri düşürürken sürdürülebilir ekonomiye de katkı sağlıyor.
Sigortacılık sektöründe yenilikçi ürün ve hizmetleri ile müşterilerinin hayatını kolaylaştıran Anadolu Sigorta’nın AS’lı Yapay Zekâ ile Cam Onarım/Değişim Tespiti Projesi, Nice Medya tarafından bu yıl 6’ncısı düzenlenen CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde En İyi Dijital Müşteri Deneyimi Kategorisi’nde “İnovasyon Özel Ödülü”nü kazandı.
Anadolu Sigorta, “Değiştirme Onar” stratejisi doğrultusunda AS’lı yapay zekâ cam hasarları tespit teknolojisi ile araç cam hasarının onarılıp onarılamayacağını ücretsiz ve kolay bir şekilde öğrenme imkanı veriyor. AS'lı yapay zekâdan alınan sonuca göre tamir veya değişim hizmetinden faydalanmak için anlaşmalı cam onarım/değişim servisleri seçilip randevu alınabiliyor. Camın onarımının mümkün olduğu hallerde ise cam servisleri aracılığıyla istenilen yerde ve zamanda kısa süre içinde çatlak cam onarımı yapılabiliyor. Hasar maliyetlerinin sürekli arttığı dönemde camın toplanması, imhası, dönüştürülmesi sürecine gerek kalmadan onarım ile hasarların giderildiği dikkate alındığında, bu hizmet cam değişimine göre daha az maliyetli ve çevre dostu olarak öne çıkıyor.
Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Ali Kaplan, Türkiye’nin bankacılıktan, sigortacılığa, perakendeden sağlığa, öncü sektörlerindeki markaların katılımıyla gerçekleşen 6. CX Awards Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde, AS’lı Yapay Zekâ ile Cam Onarım/Değişim Tespiti Projesi ile ödül almaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. Kaplan, “80 ilde 1.200'e yaklaşan bayi ağı üzerinden hizmet sunan 10 adet anlaşmalı cam firması ile çalışıyoruz. Cam onarımı, yetkili serviste cam değişimine oranla 10 kata kadar daha düşük maliyet yaratmakta. Kasko poliçesi sahibi sigortalılarımız bu noktalarda Anadolu Sigorta güvencesi altında daha hızlı hizmet alabiliyor. Diğer yandan değişen parçaların olması araç satışlarında araç değerini doğrudan etkileyen bir unsur. Cam onarımı sayesinde müşterilerimiz, aracın satışta yüksek hasarlı görünüp, değerinin düşme riskinden de kurtulmuş oluyorlar. AS’lı yapay zekâ ile cam onarım/değişim tespiti projemizi sektöre bir armağan olarak görüyoruz. Teknolojimizi, tüm sigortalılarımızın ve hiç sigortası olmayanların kullanımına açtık. Bu açıdan müşterimiz olsun veya olmasın herkes bu hizmetten yararlanabiliyor” dedi.
Hak Sahiplerince Aranmayan Paralar
Meblağ Sigortalarında Hak Sahipliği Sorgulama
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.