Sürdürülebilirlik alanında yürüttüğü çalışmalarla ön plana çıkan Anadolu Sigorta, Borsa İstanbul’da işlem gören ve kurumsal sürdürülebilirlik performansları üst seviyede olan şirketlerin yer aldığı BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne girdi.
Anadolu Sigorta, 1 Ekim 2021 itibarıyla Borsa İstanbul’da işlem gören ve kurumsal sürdürülebilirlik performansları üst seviyede olan şirketlerin bulunduğu BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’nde yer almaya hak kazandı.
Sürdürülebilirlik performansı yüksek şirketlerin bu alandaki faaliyetlerinin piyasa tarafından daha görünür hale gelmesinin hedeflendiği BIST Sürdürülebilirlik Endeksi, aynı zamanda Türkiye’de ve Borsa İstanbul şirketleri arasında sürdürülebilirlik konusundaki anlayış, bilgi ve iyi uygulamaların artmasına öncülük ediyor. Çevresel, sosyal ve kurumsal yönetim olmak üzere 3 ana başlık, 10 kategori, 25 tema ve bu temalara ilişkin 450’den fazla veri noktasından oluşan değerleme metodolojisi ile paydaşlar, sürdürülebilirlik değerlemesi yaptıran şirketlerin kapsamlı performanslarına erişebiliyor.
“Sürdürülebilirlik alanında yürüttüğümüz çalışmaların önemli bir sonucunu aldık”
Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı İbrahim Erdem Esenkaya şirketlerin çevresel, sosyal, kurumsal yönetim, insan ve çalışan hakları ile şeffaflık konularında uluslararası sürdürülebilirlik kriterlerine göre değerlemeye tabi tutulduğu BIST Sürdürülebilirlik Endeksi’ne dahil olmaktan büyük bir mutluluk duyduklarını belirtti. Esenkaya; “Ulusal ve uluslararası alanda, gerek yatırımcılar gerekse düzenleyiciler açısından sürdürülebilirlikle ilgili beklentilerin artmakta olduğu günümüzde, Anadolu Sigorta olarak bu endekste yer almak, bizim için bu alanda yürüttüğümüz çalışmaların önemli bir sonucu oldu” diye konuştu.
Sürdürülebilirlik faaliyetlerini ana iş stratejisinin bir parçası olarak yürüten Anadolu Sigorta UN Global Compact katılımcı şirketleri arasında bulunuyor ve UN Global Compact’in küresel çapta başlattığı Young SDG Innovators (Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri Genç Yenilikçileri) programını destekliyor. UN Global Compact’in hayata geçirdiği Target Gender Equality (Hedef Toplumsal Cinsiyet Eşitliği) programının da katılımcısı olan Anadolu Sigorta, 2018 yılından bu yana sürdürülebilirlik alanındaki performansını GRI onaylı raporları ile kamuoyuyla paylaşıyor.
Hak Sahiplerince Aranmayan Paralar
Meblağ Sigortalarında Hak Sahipliği Sorgulama
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.