Pandemi sürecinde dijital uygulama ve hizmetleri çalışmalarının odağına alan Anadolu Sigorta, insan kaynakları alanında geliştirdiği “Biz Bize” mobil platformuyla ortak bir buluşma noktası yarattı. Çalışanlar arasındaki iletişimi güçlendirerek ekiplerin hayatını kolaylaştıran “Biz Bize” uygulamasıyla kurum içi iletişimin güçlendirilmesi ve çalışanlar arasındaki sinerjinin artırılması hedefleniyor.
Pandemi sebebiyle uzaktan çalışma sistemine geçilmesi ile birlikte iş modellerinde dijitalleşme hızını arttıran Anadolu Sigorta, hem çalışanlarının hem de müşterilerinin hayatını kolaylaştıran yeni projeler gerçekleştirmeye devam ediyor. Yenilikçi bakış açısıyla, insan kaynakları alanında iç iletişimi kolaylaştıracak pratik bir uygulama hayata geçiren Anadolu Sigorta, “Biz Bize” mobil platformuyla ortak bir buluşma noktası yaratıyor.
Kurum kültürü çerçevesinde insan kaynakları alanında da dijital düşünerek, yeni yaklaşımlar geliştirdiklerini ifade eden Anadolu Sigorta 1. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, “ Uzaktan çalışma bize kurumlarda iç iletişimin yaşamsal bir önemde olduğunu bir kez daha gösterdi. Günümüzde şirketlerdeki sürdürülebilir başarının sırrı, güncel stratejiler ve yenilikçi kurumsal teknolojilerle çalışanları desteklemekten geçiyor. ’Biz Bize’ mobil uygulamamız tam da bu noktada insan kaynakları süreçlerini kolaylaştıran ve iç iletişimimizi destekleyen bir dijital dönüşüm projesi olarak hepimizin hayatına yenilik katıyor. Bu uygulama ile birlikte uzaktan çalışma sisteminde de, ortak çalışma kültürümüz çok daha etkin hale geliyor. Güçlü olan iletişimimiz sayesinde iş birliklerimizi daha da artırarak, yeni buluşma noktamızda ortak bir sinerjiyle ve keyifle çalışmalarımızı sürdüreceğiz” dedi.
Çalışanlar, uygulama üzerinden anlık paylaşım yapabilecek
İletişimi sağlıklı ve sürekli kılabilmek için çalışanların kullanıcı alışkanlıklarını da düşünen “Biz Bize” mobil uygulamasının, zaman ve mekandan bağımsız olarak her an ve her yerden erişime açık olduğunu belirten Tiryakioğlu, Platformun, sürekli etkileşim sağlaması ve güncellemelerden anlık haberdar etme özelliği sayesinde ekip içinde iletişimlerini daha güçlü bir şekilde sürdüreceklerini ifade etti. Her çalışanın uygulama üzerinden anlık paylaşımlar da yapabileceğinin altını çizen Tiryakioğlu, “Dijital takdir imkanı sunan, kurum içi girişimcilik kültürünü besleyen, acil durumlarda çalışma arkadaşlarımızdan bilgi alabilmemizi sağlayan ‘Biz Bize’ uygulaması ile, yeni normalin getirmiş olduğu, şirkete giriş rezervasyonları da yapılabilecek. Tüm bu özelliklerin yanında, izin, fazla mesai giriş ve onaylama süreçleri, eğitim portalına erişim ve sağlıklı yaşamı destekleyen çeşitli yeni uygulamaları da platforma dahil edeceğiz ve uygulamamızı geliştirmek yönündeki çalışmalarımız hız kaybetmeden devam edecek.” diye konuştu.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.