Anadolu Sigorta, yayınlandığı dönemde büyük ilgi gören, “Kaskosuz Sürücüye Aduket Şoku” viral reklam filmiyle 26. Kristal Elma Ödülleri’nde 2 Kristal Elma’nın sahibi oldu. Film, “Viral Proje”, ve “En Yaratıcı Dijital Kökenli Kampanya” kategorilerinde ödüle layık görüldü. Ödül töreni Santral İstanbul'da gerçekleştirildi.
Kristal Elma kazanan film, bir sokak röportajıyla başlıyor. Filmde “Bana bir şey olmaz!” diyen bir sürücünün başına gerçekten olmayacak bir iş geliyor ve Street Fighter oyununun meşhur karakteri RYU, aduketler eşliğinde sürücünün arabasını parçalıyor.
Yayına alındıktan sonra, dünyaca ünlü oyun blogu Kotaku ve Street Fighter’ın resmi Facebook hesabından da paylaşılan film, kısa sürede dünya çapında popülerliği yakaladı.
Film, ilk yayınını takip eden birkaç gün içerisinde, farklı video platformlarında toplam 1.000.000 izleme sayısını geçmeyi başarırken, İspanya, Fransa, Amerika, Peru, Yunanistan ve Japonya dahil olmak üzere birçok ülkede onlarca haber sitesi ve blog filmi paylaşılmıştı.
Kristal Elma alan viral yapım Rabarba ajansı tarafından yapıldı.
Ödül kazanan çalışmalar Anadolu Sigorta’nın websitesi ve Youtube sayfasından izlenebilir.
Hak Sahiplerince Aranmayan Paralar
Meblağ Sigortalarında Hak Sahipliği Sorgulama
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.