Alfred işbirliği ile İstanbul ili sınırları içerisinde güvenli sürüşe engel bulunmayan durumlarda Anadolu Sigorta’nın öncelikli yönlendirme servislerini* kullanmak isteyen sigortalılarımızın araçlarını özel şoför ile teslim alarak onarım servisine teslim ediyor ve onarım tamamlandıktan sonra araçları özel şoför ile sigortalılarımıza iade ediyoruz. Her iki yönlü hizmetin alınabilmesi adına sigortalılarımızın talepte bulunması ve randevu oluşturması gerekmektedir.
İstanbul ilinde Özel Şoför Hizmeti alabileceğiniz servis listesi için aşağıdaki bağlantıdan Hasar Merkezimizi ziyaret ederek 'Anlaşmalı Oto Servis' sekmesinden ilerleyebilirsiniz.
Özel Şoför Hizmeti- Servis ListesiAnadolu Sigorta
Birleşik Kasko veya Hesaplı Kasko sigortalımız olarak 0850 724 0850 numaralı Anadolu Sigorta müşteri iletişim merkezimizi arayarak güvenli sürüş engeli bulunmayan yürür durumdaki hasarlı aracınızın özel şoför ile servise götürülmesini talep edebilir veya Sigortam Cepte mobil uygulamamız ya da anadolusigorta.com.tr üzerinden gerekli bilgileri doldurarak randevu oluşturabilirsiniz.
Randevu AlSigortalılarımızca çağrı merkezi ve Anadolu Sigorta Kurumsal web sitesi üzerinden hizmetin kullanılması amacıyla, aracın alınacağı ve teslim edilmesinin istendiği lokasyonlar ile tarih ve teslim saatleri belirtilerek ve onarımın yapılması istenen Anadolu Sigorta Yönlendirme Servisi seçilerek yapılacak taleplerde ekiplerimizin de uygunluk durumuna göre randevu oluşturulacaktır. Randevu tarih ve saatinde belirtilen yerden aracı teslim esnasında yetkilendirilmiş personel hasar dosyası açılması için gerekli belgeleri teslim alacak, aracın kontrollerini yaparak araç teslim alma formunu sigortalı refakatinde dolduracaktır. Araç yetkili personel tarafından teslim alınarak sigortalımıza sunulan listeden seçilen servise teslim edilecektir.
Yine onarımının tamamlandığı bilgisi edinilen aracın sigortalımıza iadesi için sigortalılarımızca çağrı merkezi ve Anadolu Sigorta Kurumsal web sitesi üzerinden hizmetin kullanılması amacıyla yapılacak taleplere istinaden randevu oluşturulacaktır. Randevu tarih ve saatinde belirtilen yerde aracın teslim edilmesi esnasında yetkilendirilmiş personel ve sigortalımız aracın kontrollerini yaparak araç teslim etme formunu dolduracaktır.
Anadolu Sigorta Öncelikli Yönlendirme Servisleri aracınızın çok daha düşük bir maliyetle, düşük Tramer hasar kaydı ile, hızlı ve kaliteli bir hizmet ile onarımının sağlanacağı, bulunduğunuz lokasyona yakın, Anadolu Sigorta tarafından yetkilendirilmiş ve onarım süreci Anadolu Sigorta tarafından garanti altına alınmış bir anlaşmalı servis ağıdır. Söz konusu servisler arasında, münhasıran bir markada, araçların bakımını ve onarımını yapmaya üretici firmaca yetkili kılınmış yetkili bayiler yanında bütün markalarda hizmet verebilen, belirli hizmet kalite standartlarını sağlamış onarım servisleri bulunmaktadır.
Bu servisler, orijinal yedek parçaların Anadolu Sigorta tarafından tedarik edildiği, hizmet ve kalite standartları ve dolayısıyla yapılan onarım ve işlemlerin Anadolu Sigorta tarafından garanti altına alındığı, konusunda yetkin ekipler ile faaliyet gösteren onarım servisleridir.
Bu servislerde onarımın sağlanması halinde, çok daha az parça değişimi ve ağırlıklı olarak parçaların onarımı yoluyla kurtarılması söz konusu olacağı gibi, bu vesileyle aracın değer kaybının da önüne geçilmesi sağlanmaktadır. Bu sayede aracınızın ikinci el rayiç değerinin de korunması mümkün olmaktadır. Bu servislerimizin sizlere sunduğu bakım indirimi, detaylı temizlik, lastik değişimi, lastik oteli gibi hizmet ve kampanyalardan haberdar olmak için tıklayınız.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.