İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Sermin N. Saraç Sosanoğlu, iş hayatına 1998 yılında Türkiye İş Bankası Bakırköy Şubesi’nde memur olarak başladı. 1999-2017 yılları arasında Kurumsal Krediler Tahsis Bölümünde sırasıyla Kredi Uzmanı, Müdür Yardımcısı ve Birim Müdürü olarak çalıştı. 2017 yılında Ankara/Yıldız Ticari Şube Müdürü olarak görev aldı. 2022 yılından itibaren Kurumsal ve Ticari Bankacılık Satış Bölüm Müdürlüğü görevini yürütmekte olan Sosanoğlu, 2017 - 2024 yılları arasında A&T Finansal Kiralama A.Ş., JSC Isbank Georgia, İş Faktoring A.Ş. ve Anadolu Hayat Emeklilik A.Ş. Yönetim Kurulu Üyeliklerinde bulundu. Halen İş Finansal Kiralama A.Ş. Yönetim Kurulu üyesi olan Sosanoğlu, 25 Eylül 2024 tarihinde Anadolu Sigorta A.Ş. Yönetim Kurulu üyeliğine seçildi.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.