Uludağ Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik Bölümü’nden mezun oldu.1997 yılında Türkiye İş Bankası Bursa Şubesi’nde memur olarak göreve başlayan Tüzün, 2000-2005 yılları arasında Bursa Organize Sanayi Bölgesi ve Bursa Serbest Bölge Şubelerinde Servis Yetkili Yardımcısı olarak çalıştı. 2005-2006 yılları arasında Balıkesir Şubesi’nde II. Müdür olarak görev yapan, 2006 yılında ise Susurluk Şubesi Müdürü olan Tüzün, 2007-2010 yılları arasında Bursa Bölge Satış Müdürlüğü Bireysel Satış Koordinatörü olarak görev yaptı. 2010 yılında Manisa Şubesi Müdürü, 2013 yılında Balıkesir Bölge Satış Müdürü, 2014 yılında İskenderun Şubesi Müdürü, 2017 tarihinde Adapazarı/Sakarya Şubesi Müdürü, 2019 tarihinden itibaren İstanbul/Bayrampaşa Şube Müdürü olarak görev yapan Tüzün, 25 Mart 2022 tarihinde Şirketimize Yönetim Kurulu Üyesi seçilmiştir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.