Hasar Koordinatörlüğü
Asistans ve Tedarik Yönetimi Müdürlüğü
Oto Dışı Hasar Müdürlüğü
Oto Hasar Müdürlüğü
Lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi’nde Matematik alanında, yüksek lisans eğitimini Binghamton Üniversitesi İşletme Bölümü’nde Finans alanında tamamladı. Anadolu Sigorta’daki kariyerine, 2004 yılında Teftiş Kurulu Başkanlığı’nda Müfettiş Yardımcısı olarak başlayan Nurdan Türkdemir, 2011-2018 döneminde Risk Yönetimi ve İç Kontrol Müdürü olarak görev aldı. 2019 yılında Oto Sigortaları Müdürlüğü’ne Müdür olarak atanan Nurdan Türkdemir, 2023 yılında Teftiş Kurulu Başkanı görevine getirildi. 1 Ekim 2025 tarihi itibarıyla Genel Müdür Yardımcısı olarak görev almaktadır.
2018 yılında Koç Üniversitesi Yönetici Geliştirme Programı’nı tamamlayan Nurdan Türkdemir, Hazine Müsteşarlığı siciline kayıtlı aktüerdir.
Hak Sahiplerince Aranmayan Paralar
Meblağ Sigortalarında Hak Sahipliği Sorgulama
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.