Uygun primli geniş teminatlı Hesaplı Kasko Sigorta ürünümüz şimdi Araç İçi Ozonlama Hizmeti hediyeli. Nisan ve Mayıs aylarında Anadolu Sigorta’dan yeni bir Hesaplı Kasko poliçesi satın alan bireysel müşterilerimize Otovınn hizmet noktalarında geçerli araç içi ozonlama hizmeti hediye ediyoruz.
Bilgi ve İletişim Teknolojileri Çözüm Geliştirme Müdürlüğü
Bilgi İşlem Müdürlüğü
Proje ve Değişim Yönetimi Müdürlüğü
Orta Doğu Teknik Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Metalürji Mühendisliği Bölümü’nden 1991 yılında mezun olan Abacı, profesyonel iş yaşamına aynı yıl Türkiye İş Bankası A.Ş. Bilgi İşlem Müdürlüğü’nde Yazılım Uzmanı olarak başladı. 2004 yılında Birim Müdürü oldu. 2008 yılında Softtech Yazılım Teknolojileri Araştırma Geliştirme ve Pazarlama Ticaret A.Ş’ne Genel Müdür Yardımcısı olarak atanan Abacı, 2010 yılında Türkiye İş Bankası Bilgi Teknolojileri Çözüm Geliştirme Bölüm Müdürü, 2011 yılında Proje ve Değişim Yönetimi Bölüm Müdürü görevlerine atandı. 2012 yılından itibaren Şirketimizde Genel Müdür Yardımcılığı görevini yürütmektedir.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.