Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği’nden 2004 yılında mezun olan Utku Onur Ayyıldız, kariyerine aynı yıl Sistem Yöneticisi olarak adım attı. 2009 yılında Anadolu Sigorta’da Ağ ve Güvenlik Operasyon Uzmanı olarak çalışmaya başlayan Ayyıldız, 2018’de Müdür Yardımcılığı’na, 2020’de Altyapı ve Güvenlik Müdürlüğü’ne atandı. Bu bölümdeki görevinde, sistem altyapı, ağ ve güvenlik operasyon yönetiminin yanı sıra siber güvenlik/bilgi güvenliği stratejisini oluşturmak ve yönetmek gibi sorumluluklar üstlendi. Ayyıldız ayrıca CISSP (Sertifikalı Bilgi Sistemleri Güvenlik Uzmanı), C|CISO (Sertifikalı Bilgi Güvenliği Şefi), EC-Council, CEH (Sertifikalı Etik Hacker), PCI ISA (İç Güvenlik Değerlendiricisi) gibi sertifikalara sahiptir. 2019 yılında Koç Üniversitesi Yönetici Geliştirme Programı’nı tamamlayan Utku Onur Ayyıldız, 1 Haziran tarihi itibarıyla Anadolu Sigorta Bilgi Teknolojileri Koordinatörü olarak görevine başladı.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.