Ortadoğu Teknik Üniversitesi İktisat Bölümü’nden 2007 yılında mezun olan Aydın Bozdemir, iş hayatına aynı yıl Türkiye İş Bankası’nda Stajyer Uzman Yardımcısı olarak başladı. 2008-2018 yılları arasında kariyerini bankanın Teftiş Kurulu’nda müfettiş olarak sürdüren Aydın Bozdemir, 2018 yılında Dijital Bankacılık Bölümü’nde Müdür Yardımcılığı ve 2022 yılında aynı bölümde Birim Müdürlüğü görevlerine atandı. Bu bölümde, bankanın dijital kanal stratejisi, inovasyon, girişimcilik ve kurum içi girişimcilik inisiyatiflerinin koordinasyonunu üstlenen Bozdemir, 1 Haziran 2024 tarihi itibarıyla Anadolu Sigorta’ya Pazarlama ve Dijital Sigortacılık Koordinatörü olarak atandı. Aydın Bozdemir, CFA Institute tarafından verilen ve yatırım analistliği alanında uluslararası geçerliliği bulunan Chartered Financial Analyst sertifikasına sahiptir. Aynı zamanda Harvard Business School Disruptive Strategy Programı’nı 2020 yılında tamamlamıştır.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.