Anadolu Sigorta hayat dışındaki tüm branşlarda (Yangın, Nakliyat, Kaza, Mühendislik, Tarım, Hukuksal Koruma, Ferdi Kaza, Sağlık ve Kredi) faaliyet göstermektedir.

Yurt çapında yaklaşık 2.500 profesyonel acentemiz bulunmaktadır. Bunun yanı sıra Türkiye İş Bankası A.Ş.’nin tüm şubeleri ile Türkiye Sınai Kalkınma Bankası A.Ş., Arap Türk Bankası A.Ş., Alternatifbank A.Ş., Albaraka Türk Katılım Bankası A.Ş., Aktif Yatırım Bankası A.Ş. ve Finansbank A.Ş. şubeleri acentemiz olarak faaliyet göstermektedir.

Kurumsal Değerlerimiz

Köklülük

  • Atatürk'ün talimatıyla kurulmuştur.
  • Türkiye'nin ilk ulusal sigorta şirketidir.
  • Sigortacılık birikiminin getirdiği güçlü bir kurumsal yapıya sahiptir.

Öncülük

  • Ürün yaratmada öncüdür.
  • Teknolojide öncüdür.
  • Kendini yenileme kabiliyetiyle öncülüğünün devamlılığını sağlar.
  • Toplumsal sorumlulukta öncü role sahiptir.

Dürüstlük

  • Etik değerlere sahiptir.
  • Verdiği sözleri mutlaka tutar.
  • Şeffaflık ilkesine sahiptir.
  • İnsani değerlerden vazgeçmez.

Güçlü Yapı

  • Sürekliliği olan bir mali güce sahiptir.
  • Yaygın ve etkin hizmet ağına sahiptir.
  • Gelişmiş, nitelikli insan kaynağına sahiptir.
  • İş Bankası sinerjisinden güç alır.

Vizyonumuz ve Misyonumuz

Vizyonumuz

  • Anadolu Sigorta'yı, sigortaya ihtiyacı olan herkesin tercih edeceği sigorta markası yapmak,
  • Uluslararası sigortacılıkta da referans gösterilen bir güce ulaşmak

Misyonumuz

  • Kurumsal değerlerimiz ışığında;
  • Sektöre yön vermek,
  • Türkiye'de sigorta bilincinin yaygınlaşmasını sağlamak,
  • Müşteri odaklı hizmet anlayışını uygulamak,
  • Finansal gücümüzü uluslararası standartlara yükseltmek,
  • Şirketimizin değerini artırmaktır.

Kalite Politikamız

Anadolu Sigorta, hayat dışı branşlarda sigorta ve reasürans faaliyetleri göstermektedir.

Bu alanlarda ürün ve hizmet kalitesinin belirleyici öğeleri uzmanlık, deneyim, dürüstlük, şeffaflık, güçlü sermaye yapısı, köklü geçmiş, teknolojik alt yapı ve mevzuat bilgisidir. Anadolu Sigorta bünyesinde bulundurduğu uzman ve deneyimli kadroları güçlü teknolojik ve finansal alt yapısı, sürekli gelişme ve iyileştirme anlayışı, deneyimli ve yaygın acente ağıyla kaliteli ürün ve hizmet sunmayı ve bunların sürekliliğini sağlamayı taahhüt eder.

Anadolu Sigorta deneyimli ve yaygın acente ağıyla müşterilerini bilgilendirmeyi, sigortacılık hakkında bilinçlendirmeyi, ihtiyacı doğru ve tam belirleyerek talebi karşılayacak doğru ürünü sunmayı, hızlı ve eksiksiz hasar ödemesi sağlamayı hedef edinir. Müşteri odaklı bir yaklaşımı benimseyen çalışanlarımız ve acentelerimiz, müşteri tatmini sağlama ve sürekli kılma yönünde daima çaba sarf eder.

Her bir Anadolu Sigorta çalışanı kalite sürekliliğini sağlamak, etkinliği ve verimliliği arttırmak amacıyla müşterilerimiz, acentelerimiz ve diğer kanallardan gelen geri bildirimler ile kendi fikirleri doğrultusunda, düzeltici ve önleyici faaliyetler, iç denetimler, kıyaslamalar ve öneri geliştirme uygulamaları ile sürekli iyileştirme döngüsünü işletir.

Anadolu Sigorta Üst Yönetimi Kalite Yönetim Sisteminin gelişmesi ve sürekli kılınması için gereken tüm desteği ve kaynakları sağlar.

Kalite Belgemiz

Kurulduğu 1 Nisan 1925’ten bu yana, müşteri memnuniyeti, sürekli iyileştirme ve gelişme odaklı anlayışı ile sektöre öncülük eden Anadolu Sigorta, ilk olarak Aralık 2004’te ISO 9001:2000 Kalite Yönetim Sistemi belgesi almaya hak kazanmış, Haziran 2010’da da yeni versiyon olan ISO 9001:2008 standartlarına göre Kalite Yönetim Sistemi belgesini yenilemiştir. 2004’ten itibaren düzenli olarak yapılan kalite dış denetimlerinde herhangi bir uygunsuzluğa rastlanmamış ve Kalite Yönetim Sistemi belgesinin devamlılığı sağlanmıştır.

Müşteri odaklı hizmet sunmayı ve sigorta bilincinin yaygınlaşmasını kendine misyon edinen Anadolu Sigorta, kalite bilincini ve değerini yükselterek yoluna devam etmektedir.

Marka Tescil Belgemiz