Anadolu Sigorta Sağlıkta Güvence, Çocuklara Eğlence KidZania kampanyasıyla, 4-12 yaş aralığındaki çocuklarınızın sağlığını güvence altına alırken eğlenceli bir gün geçirme fırsatı yakalayın. 5-30 Nisan tarihleri arasında çocuklarınız için yaptıracağınız yeni Bireysel Sağlık Sigortası poliçesi ile hediye giriş kuponu kazanma fırsatı yakalayın.
Anadolu Sigorta, toplumsal cinsiyet eşitliğini sağlamaya yönelik adımlarını UN Women Türkiye’nin Sözden Eyleme WEPs Programı ile sürdürüyor. Programa katılan 10 şirket arasında yer alan Anadolu Sigorta, Eşitlik Komitesi çatısı altında #DahaEşit adını verdiği çalışmalarla sigortacılık ekosistemini toplumsal cinsiyet eşitliği alanında dönüştürmeyi hedefliyor.
Birleşmiş Milletler Kadın Birimi (UN Women) Türkiye’nin, toplumsal cinsiyet eşitliği prensiplerini pekiştirmek amacıyla başlattığı Sözden Eyleme WEPs Programı'nın kapanış toplantısı gerçekleştirildi. Programda Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı İdil Pamir’e Sözden Eyleme WEPs Programı katılım belgesi takdim edildi.
Kadının Güçlenmesi Prensipleri’nin imzacıları arasında yer alan ve toplumsal cinsiyet eşitliğinin sağlanması için Eşitlik Komitesi çatısı altında pek çok çalışma yürüten Anadolu Sigorta, 26 Eylül-30 Kasım tarihlerinde gerçekleşen Sözden Eyleme WEPs Programı’na katılan 10 şirketten biri oldu.
Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı İdil Pamir: “Cam tavanların, cam uçurumların olmadığı bir sektör için var gücümüzle çalışacağız”
Kapanış töreninde konuşan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı İdil Pamir, #DahaEşit adını taşıyan toplumsal cinsiyet eşitliği farkındalık çalışmaları kapsamında Anadolu Sigorta’da bugüne dek pek çok adım attıklarını belirtti. Pamir “Çalışanlarının yarısından fazlası kadınlardan oluşan bir şirket olarak toplumsal cinsiyet eşitliğinin temel ve ihlal edilemez bir insan hakkı olduğunun bilinciyle Sözden Eyleme WEPs Programı sayesinde bu adımlara şimdi yenilerini eklemekten büyük heyecan duyuyoruz” dedi.
Dünyada toplumsal cinsiyet eşitliğinin sağlanması için 286 yıl gerektiğini belirten Pamir, sürdürülebilir ekonomik kalkınma için kadınların iş gücüne katılımının önemine şu sözlerle dikkat çekti: “Sözden Eyleme pilot programına katılan 10 şirketten biri olmaktan ötürü gurur duyuyoruz. Ülkemizin sürdürülebilir kalkınmasında toplumsal cinsiyet eşitliğinin ve kadınların iş gücüne katılımının ne denli önemli olduğu bilinciyle elimizi taşın altına koyduk ve ‘Prensip 5: Kadınların güçlenmesi için girişimci gelişimi, tedarik zinciri ve pazarlama yöntemlerinin uygulanması’ odağında aksiyon planı hazırladık. Faaliyet gösterdiğimiz sigortacılık ekosistemini dönüştürmek için de en önemli iş ortaklarımız acentelerimizle el ele veriyoruz. Bu program aracılığıyla acentelerimizin toplumsal cinsiyet eşitliği alanında farkındalıklarını artırmak, cam tavanların, cam uçurumların olmadığı bir sektör için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz. Toplumsal cinsiyet eşitliğinin ancak topyekûn bir mücadele ile mümkün olacağından, değerli çalışma arkadaşlarımız ve iş ortaklarımızın toplumsal cinsiyet eşitliği konusunda şirketimizi destekleyeceğinden hiç kuşkum yok.”
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.