Anadolu Sigorta Sağlıkta Güvence, Çocuklara Eğlence KidZania kampanyasıyla, 4-12 yaş aralığındaki çocuklarınızın sağlığını güvence altına alırken eğlenceli bir gün geçirme fırsatı yakalayın. 5-30 Nisan tarihleri arasında çocuklarınız için yaptıracağınız yeni Bireysel Sağlık Sigortası poliçesi ile hediye giriş kuponu kazanma fırsatı yakalayın.
Anadolu Sigorta, çocuklarda sigorta farkındalığı yaratmak amacıyla eğlenceli bir deneyimle öğrenme imkanı sunan KidZania İstanbul’da bölge müdürlüğü açtı. Bu vesileyle, 6 yaş ve üzeri çocuklara ve ailelerine riskin ne olduğunu, riskten korunmaya neden ihtiyaç duyulduğunu ve sigortanın önemini anlatmayı hedefliyor.
67 farklı aktivite alanı ve 120’den fazla mesleğin deneyimlendiği KidZania İstanbul ile gerçekleştirilen amaç ortaklığında “Sigorta kaybettiğini yerine koyar” temalı yeni aktiviteler yer alıyor. Bu aktivitelerde, çocuklar Risk Mühendisi, Hasar Tespit Yetkilisi ve Sigorta Satış Yetkilisi’nden oluşan 3 farklı rolü deneyimleyebilecekler. Risk Mühendisi fabrikalara risk analizi yapmak, Hasar Tespit Yetkilisi ise araç parkuruna hasar tespiti ve bilgilendirme yapmak üzere gidecek. Sigorta Satış Yetkilisi de veteriner kliniğine giderek minik dostlarının sağlığını güvence altına alan “Patim Güvende” hakkında bilgi verecek ve poliçe satışı için bilgileri temin ediyor olacak.
KidZania İstanbul’da gerçekleşen açılış töreninde konuşan Anadolu Sigorta Genel Müdürü Mehmet Tuğtan “Türkiye’nin tek çocuklar ülkesi KidZania İstanbul bünyesine katılarak gelecek nesillere ulaşmak adına önemli bir adım atıyoruz. Uzun yıllardır müşterilerimize sunduğumuz yenilikçi ürün ve hizmetlerimizle ülkemizde sigorta bilincinin gelişmesine katkıda bulunuyoruz. Türkiye’nin sigortacılık okulu olma misyonu ile hareket eden Anadolu Sigorta’nın gelecek kuşaklara KidZania İstanbul’daki bölge müdürlüğü aracılığıyla ulaşması, hepimiz için gurur verici ve şirketimizi geleceğe taşıyacak değerde bir yatırım” dedi.
KidZania İstanbul Yönetim Kurulu Üyesi ve CEO’su Ebru Timur, KidZania İstanbul’da Anadolu Sigorta ile, çocuklara sigortanın değerini ve güvenini aşılamanın önemine değinerek şunları söyledi: "KidZania İstanbul olarak Anadolu Sigorta ile ‘Sigorta kaybettiğini yerine koyar’ diyerek yaptığımız iş birliğinin çıktısı olan aktivite alanımız aynı zamanda sigorta bilincinin artırılmasına da önemli bir katkı sağlıyor. Ziyaretçilerimiz üstlendikleri risk mühendisi, hasar tespit yetkilisi ve sigorta satış yetkilisi rolleri sayesinde sigortanın önemini, işleyişini ve faydalarını pratikte deneyimleyerek öğreniyorlar. Takım çalışması, iletişim, yaratıcı düşünce, motor beceriler ve analitik düşünce gibi birçok önemli kazanım elde ediyorlar. Bu kazanımlar, çocuklarımızın ilham almasına, farkındalık yaratmasına ve yetkinliklerini pekiştirmesine yardımcı oluyor. Biz KidZania İstanbul olarak, çocukların eğlenirken öğrenmeleri için çalışıyoruz. Yürüdüğümüz bu yolda bize amaç ortağı olan Anadolu Sigorta’ya teşekkür ederiz.
Size en iyi deneyimi sunmak için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Çerezler, sunmuş olduğumuz hizmetlerin size özel ve tercihlerinize göre kişiselleştirilmiş içerikler olarak sunulmasına imkan tanır. Çerez Politikamızı inceleyerek çerezler hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz. Çerez bilgilerinizin kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirilmesi amacıyla işlenmesini kabul ediyor musunuz?
Site’nin işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
Site’yi analiz etmek ve Site’nin performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi, Site’nin kullanım istatistiklerinin raporlanması ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi. Aynı zamanda Site içerisinde kullanıcıya özel içeriklerin sunulmasının sağlanması.
Reklam kampanyalarının etkinliğini ölçmek ve verimliliğini artırmak. Örneğin, Site’de gördüğünüz bir reklama tıklayıp tıklamadığınızın, eğer reklam ilginizi çektikten sonra o reklamın yönlendirdiği sitedeki hizmetten faydalanıp faydalanmadığınızın tespit edilmesi. Bu kapsamda tarafınıza ilgi alanlarınıza yönelik reklamların çıkarılması ve gösterilen reklam sayısının sınırlandırılması.